• apple&cinnamon

Överraskningspresent till m2b

Hej!

I slutet av nästa vecka tänkte jag överraska min blivande man. Han har en tuff tid bakom sig och nu vill vi fira! Men VAD ska jag hitta på?

Fin middag är liksom inte en överraskning då vi ofta äter goda fina middagar för att krydda vardagen.

Massage och sånt gillar han inte riktigt, utan jag vill hitta på något annat! Har fått så himla bra hjälp här förut så nu vänder jag mig till er igen, ni påhittiga fruar och blivande fruar!

Vad skulle ni ha överraskat med?

• Svar på tråden Överraskningspresent till m2b
  • Fru Cinderella

Ja, utgå från vad han gillar!!

Ska det vara en sak eller en upplevelse till och börja med?

• apple&cinnamon

Jag tror faktiskt att det ska vara en sak...

• Fru Cinderella

Hmm.. en sak.. men det är ju så svårt när man inte vet vad han tycker om.. vad ska det kosta?

Prenumeration på favorittidningen, PCGamer?!

En ny mobiltelefon

• apple&cinnamon

Hmmm... en prenumeration fick han när han fyllde år... Han har en bra mobil...

Något annat?
    Skrev att jag nog ville att det skulle vara en sak... men kom på att vi kanske ska romansa med chokladprovning... Kanske roligt och mysigt...

Är det någon som varit på det? Hur går det till?

• apple&cinnamon

Fler tips???

Jag undersöker alla möjliga idéer jag får...

• Joleen

jag och min m2b ska på chokladprovning 24 mars, han fick det av mig i alla hjärtans dag present, han blev jätteglad! Det ska bli duperkul. Det finns även där man kan kombinera choklad- och vinprovning!

• september22

Om det ska vara en sak skulle jag beställa en ipod och gravera nått fint på baksidan, gravyr ingår om man beställer från hemsidan.

Svar på tråden Överraskningspresent till m2b