• jenny_­nenne
    Äldre 28 Feb 00:30
    4926 visningar
    50 svar
    50
    4926

    Nattzvammeltråden!!! Nr 2

    jag e här...för pigg för att sova. Ledig i morgon...

  • jenny_­nenne
    Äldre 28 Feb 00:33
    #0

    försöker komma på något att göra egentligen. Har kollat alla sidor på nätet som jag brukar kolla. Min sambo och dottern ligger oh sover så det e inte så att man kan göra vad man vill. Får hålla sig lite lågljudd. E så pigg.

    Vad pysslar du själv med?

  • jenny_­nenne
    Äldre 28 Feb 00:36
    #0

    ska kolla...

  • jenny_­nenne
    Äldre 28 Feb 00:38
    #0

    kul! jag älskar att spela spel...det enda negativa är att jag brukar fastna..i flera timmar. Jag jobbar som personlig assistent och hon jag jobbar hos har playstation...not good...

  • jenny_­nenne
    Äldre 28 Feb 00:41
    #0

    jag håller på att bli medlem. ska kolla runt lite på sidan så jag vet hur man hittar...*ler*

  • jenny_­nenne
    Äldre 28 Feb 00:42
    #0

    man måste vara medlem för att spela väl? för jag blev nyss medlem men man kunde få vänta ett tag på sina inloggningsuppgifter

  • jenny_­nenne
    Äldre 28 Feb 00:44
    #0

    tigerlinn:

    jag ska gifta mig den 26 maj. du då?

  • jenny_­nenne
    Äldre 28 Feb 00:44
    #0

    ahr...det kommer inte nått mail till mig. typiskt. Men jag vill gärna spela nån gång. Det lär väl bli mer nätter då man sitter här. Brukar du vara uppe eller?

  • jenny_­nenne
    Äldre 28 Feb 00:47
    #0

    vi bor i halmstad. ni då?

  • jenny_­nenne
    Äldre 28 Feb 00:47
    #0

    värk? e du sjuk? om man får fråga...

  • jenny_­nenne
    Äldre 28 Feb 00:51
    #0

    vi ska ha ett litet bröllop. bara för familjen. har väl egentligen bara tänkt på det praktiska om man säger så. Köpt klänning till mig och till barnen. Bokat allt vi ska. Ska fixa blommor i morgon. Har egentligen inte så mycket kvar. Allt det "Stora" är fixat. tror jag..hehe.