Hår och make på salong - Vad betalar ni?
Ja, som sagt... Ni som gör ert brud-hår + make up på salong, vad har det gått loss på?
Ja, som sagt... Ni som gör ert brud-hår + make up på salong, vad har det gått loss på?
Ingår eventuellt löshår då?
Jag betalar 1850 kr för håruppsättning inkl provuppsättning i Kungsbacka. Sedan tillkommer några hundra för slöja, blommor etc. Betalar även 350 kr för sminkning på samma ställe.
Jag betalar 500 kr för brud make-up, då kommer Bodyshop till frisörsalongen och sminkar mig. Det ingår oxå en prov make-up i priset.
Sen tar min frisör 650 kr/tim för uppsättning.
Jag har bokat hos Hårklipparna i Norrtälje. Romi - nej jag har inte varit där än, vi gifter oss 070707 så jag tänkte ta mig dit någon gång i maj eller i början av juni. Du bör nog ringa nu, för de hade ganska många bokningar när jag ringde i början av januari.
Ja, för mig ingår löshår och pärlor och andra "smycken" i håret. Får dessutom behålla det förutom löshåret.
Hår och smink kostade 2000 kr för mig, plus att hon åkte hem till mig för en 500ing.
N&N jo jag har bokat för ett tag sen...men inte bokat provuppsättningen ... Tror dag ska satsa på en provuppsättning nu i mars...så jag berättar om hur det gick senare
Ja gör gärna det :) Hur ska du ha ditt hår då?
2500:- för sminkning och håruppsättning. Då ingår provuppsättning av håret någon vecka tidigare samt fruktbricka, champange, kaffe och kaka på själva dagen D.
ja betala 1200kr men det är på en ganska liten ort