• stella06

Hår och make på salong - Vad betalar ni?

Ja, som sagt... Ni som gör ert brud-hår + make up på salong, vad har det gått loss på?

• Svar på tråden Hår och make på salong - Vad betalar ni?
  • stella06

Ingår eventuellt löshår då?

• Stefans fästmö

Jag betalar 1850 kr för håruppsättning inkl provuppsättning i Kungsbacka. Sedan tillkommer några hundra för slöja, blommor etc. Betalar även 350 kr för sminkning på samma ställe.

• nicole78

Jag betalar 500 kr för brud make-up, då kommer Bodyshop till frisörsalongen och sminkar mig. Det ingår oxå en prov make-up i priset.
    Sen tar min frisör 650 kr/tim för uppsättning.

• N&N

Jag har bokat hos Hårklipparna i Norrtälje. Romi - nej jag har inte varit där än, vi gifter oss 070707 så jag tänkte ta mig dit någon gång i maj eller i början av juni. Du bör nog ringa nu, för de hade ganska många bokningar när jag ringde i början av januari.

• N&N

Ja, för mig ingår löshår och pärlor och andra "smycken" i håret. Får dessutom behålla det förutom löshåret.

• kentfantast

Hår och smink kostade 2000 kr för mig, plus att hon åkte hem till mig för en 500ing.

• romi

N&N jo jag har bokat för ett tag sen...men inte bokat provuppsättningen ... Tror dag ska satsa på en provuppsättning nu i mars...så jag berättar om hur det gick senare

• N&N

Ja gör gärna det :) Hur ska du ha ditt hår då?

• lindza

2500:- för sminkning och håruppsättning. Då ingår provuppsättning av håret någon vecka tidigare samt fruktbricka, champange, kaffe och kaka på själva dagen D.

• HarElis

ja betala 1200kr men det är på en ganska liten ort

Svar på tråden Hår och make på salong - Vad betalar ni?