Bröllop i oktober 2007 nr2
Hej igen! Var tog alla brudar vägen i från den förra tråden som stängdes??
Välkomna in i denna i stället!!!
Hej igen! Var tog alla brudar vägen i från den förra tråden som stängdes??
Välkomna in i denna i stället!!!
puffar fram den
har inte sett den andra tråden, men efter som att denna är nyöppnad så håller jag mig till den. Jag är abolut en oktober brud, 20 oktober bär det av.
vi har nu ändrat till den 6710 i stället. hur går det för er i planeringen?
Jag är faktiskt nästan helt färdig planerad, hahah. varit sjukskirven så jag har haft hur mcyket tid som helst. Dock känns det som att det är lite långt med 7 månader kvar nu när allt nästan är klart
hej här är jag1 ;) hann ju knappt vara med i den förra... ;) 20 okt här med! lokal och kyrka bokad. de flesta som ska vara inblandade på nåt sett har blivit förvarnade... finslipar på gästlistan nu...
Kul med någon med samma datum!
Vi har bokat kyrka och lokal, bestämt gästlista och köpt ringar! känns helt ok! Har ju mycket kvar iofs men än så länge har man ju en stund på sig!
LECT: känner jag igen sen förra tråden! Kul!
Jag har hittat Ringen!
En jättefin Engelbert-ring med en stor sten och sex mindre. Och m2b har nog också hittat vad han vill ha för nån ring.
Ursch, jag kan inte sånt där med slipningar, klarhet osv... Vad ska man kolla efter på ringar så att mnan vet att man får sen bra ring med bra kvalitet på guld, stenar och arbete?
Gästlistan är fortfarande ett stort gissel! *suck*
ja du det vet jag inte vart man ska gå, men med en sten ska du ju få ett bevis på allt som kan sägas om stenen. Fick jag i alla fall. "garanti" bevis på diamanten. Kul att du hittat ringen, jag tyckte det känndes jätte bra när jag hittade min.
Gästlistan kan verkligen stå för problem, jag är färdig, men hade i och för sig inga problem då vi kunde bjuda alla som vi vill ha med utan problem (60st), men en kompis till mig har stora problem. Båda har stor släkt och "hur ska man välja en moster framför en annan?"
Rosviol - här är det m2b som har en gigantisk släkt, och min är aningens för stor för att kunna bjuda alla. Vi har satt en gräns på 70st, men det är lika här, vilken moster/faster/farbror/morbror ska inte få komma? Vilken kusin i en syskonskara ska vi in bjuda för det blir så många med hela familjen? Osv osv... Men men... listan ligger framme och vi går och tittar på den dagligen. Fast det vi bestämmer ena dagen känns inte alls rätt nsäta dag... Äh! Det löser sig till sist!
Håller på att kika efter bröllopsresa också! Har fastnat för Tanzania/Zanzibar, men det är lite dyrt... Får se om vi kan hitta en billigare resa dit eller om vi måste byta resmål...