• Nattens Drottning

Hjälp med present

Min allra bästa vän ska gifta sig i smyg.
    Jag är så glad för hennes skull och vill verkligen ge henne den perfekta presenten. (Naturligtvis till honom också)
    Pris ca 500.
    Snälla kom med massor av förslag.
    Hennes intressen är hennes barn.

• Svar på tråden Hjälp med present
  • Marskatt

Fotoalbum. Om ni känt varandra länge så sätter du in foton på er när ni var små (eller yngre i alla fall) o så skriver du nåt fint om att sen får hon fortsätta fylla på med bilder på sina egna barn...

• Fru Cinderella

Svårt o säga när man inte känner henne...men..hmm..

En "Dagen efter korg" en korg fylld med gottigheter de kan ha morgonen efter bröllopet.. cd-skiva romantisk musik, frukt och annat gott. nya underkläder där det står Married på.. hmm.. nya kaffekoppar, går o stoppa i lite vad som egentligen..

• Nattens Drottning

Jättebra ide, men vi lärde känna varandra i vuxen ålder.
    Jag skulle säkert kunna ordna fram bilder från andra kompisar, men det kanske verkar misstänksamt, eftersom ingen vet att hon ska gifta sig.

• Nattens Drottning

Tack snälla för att ni hjälper mig.
    Jätte bra förslag.

• Nattens Drottning

En annan sak jag kom på är att mannen i fråga inte vet att jag vet att de ska gifta sig.
    De ska ha en tillställning och överaska alla gäster.
    Presenten kanske borde komma lite efteråt.

• Lorelaj

Kolla om de vill ha present. Ganska många här på torget tycker att presentkort är bättre eller att få reda pengar. Jag har fått intrycket att presenter upplevs som rätt onödigt i vår tid.

Själv tycker jag dock att konst är roligt att få, också konsthanverk och skulptur (med de är ju rackarns dyra...)

• Marskatt

Dagen-efter-korg var ett jättebra tips! Det ska jag komma ihåg till arbetskompisen som gifter sig i sommar!

• Nattens Drottning

Konst var en bra ide.
    Jag vet att de nyligen vart hos fotograf och fotat sina barn.
    En förstoring på barnen kanske?
    Vad tror ni om det?

Svar på tråden Hjälp med present