• fundersam tärna

Hur långt innan kan man ha möhippa

Min kompis gifter sig i mitten av augusti. Hur långt innan tycker ni det är ok att ha möhippan? Det känns lite svårt att ha den i juli eller augusti då många är på semester. Juni är dessvärre redan fullbokad för flera deltagare. Är slutet av maj för tidigt eller vad tycker ni?

• Svar på tråden Hur långt innan kan man ha möhippa
  • sexydoktor

jag tycker att du kan ha den i maj då det verkar som den bästa månaden för hippan. lycka till

• silvera

Jag fick min möhippa en månad innan.

• MrsNyberg2B

Med tanke på omständigheterna som du beskriver, så är det väl helt okej att ha den i maj! Bruden lär ju bli överraskad! Kanske, om ni tycker det är tidigt, kan ta någon liten tjejmiddag (då ni kanske inte är så många) lite närmare inpå bröllopet - så får ni en liten trevlig tillställning då också! Kan ju vara skönt som lite avkoppling!

• Pärlhönan

Kör hippan i maj o som mrs Nyberg2B något mysigt närmre inpå bröllopet, vi var på ett spa, där bruden fick en behandling medan vi andra badade, sedan gick vi ut o åt. På det sättet blev det inte så dyrt, vi som badade fick betala 100 kr var o sedan la vi ihop till brudens behandling. Kalasmysigt;)

Svar på tråden Hur långt innan kan man ha möhippa