Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Ja då har vi bestämt oss, vi kommer att gifta oss i Järvsö kyrka och ha festen i Viks skola. Var uppe i helgen och kollade och testade att få till en dukning av något slag. Jisses nu börjar det kännas att det verkligen ska hända, ÄNTLIGEN :)
Hej tjejer,
Vilka datum ska ni gifta er?
Vad kul att du ska gifta dig i Järvsö kyrka du också demilo!!
Själv har jag hittat min drömklänning i helgen så nu är det avklarat, skönt
Kommer ni ha någon som sjunger solosång i kyrkan?
Satt och funderade på det idag och kom på att vi inte känner en enda som kan sjunga =( vet ni någon som är duktig?
Eftersom vi har levande musik på festen så har vi killen som sjunger i bandet i kyrkan med.
Det finns många duktiga musiker "där uppe". Vad är det för stil på låtarna som ni tänkt er? det blir lite lättare att ge tips då.
antingen en med ted gärdestad eller ulf lundell.
Kommer ha trubadur på kvällen men jag skulle kanske vilja ha en solosångare i kyrkan oxå
det förstår jag, det är ju så fint med sång i kyrkan. Måste fråga är det kärleken förde oss samman som ni funderar på med Lundell. Vi har nämligen nästan bestämt oss för den och en låt med Kent :)
Vilken trubadur ska ni ha? kanske är någon man känner till :)
Ja det är den med Ulf Lundell
Christer heter han och kommer från Gävle. Spelar gitarr och sjunger. Superduktig =)=)
Åh!!! Hämtade min ring idag!!!
Men kanske han kan sjung i kyrkan eller vill ni ha någon annan?
Vad spännande med ringen, vad blev det för något?
Själv har vi gjort så att vi har köpt likadana som våra förlovningsringar och sen sätter jag diamanter i min (a girls best friend):)
Jag måste passa på att fråga dig, har du kollat runt lite om brudbuketter. Det förusätter ju förstås att du ska köpa en :) Själv har jag inte den talangen så jag kan binda en egen. Funderar lite på hur dom ligger till i pris där uppe.
Norrbys ligger bäst till i pris men har semesterstängt när vi gifter oss. Min droppformade bukett med rosor, hortensia osv kommer gå på max 1200.
Det vart en alliansring på 0,75ct. En schalinsring upptäckte jag nu när jag fick hem den. Köpte den på Guldfynd för 9000 nu när de har haft tokpriser.
Den låter jättefin, är det en diamant på 0,75ct? det blir riktigt bling bling :)
Jag har inte tänkt på att blomsteraffärerna har semesterstängt, får kolla runt lite när jag åker hem i påsk.