Vilken färg passar med guld?
Kan inte bestämma mig för brudbukett. Det är nu klart att våra kläder kommer att gå i ljusbeige resp. guld. vilken färg passar ihop med dessa? Tips?
Kan inte bestämma mig för brudbukett. Det är nu klart att våra kläder kommer att gå i ljusbeige resp. guld. vilken färg passar ihop med dessa? Tips?
En bukett med antingen rosa toner eller med rött och blått om man gillar mer färg skulle jag föreslå...
eller varför itne fortsätta på samma tema... guld och koppartoner i buketten kanske med lite guldpärlor i?
Vitt passar till allt! Varför inte vita kallor eller en rund klassisk bukett med bara champagnefärgade rosor?
Rött! Blodröda rosor tillsammans med guldstänk är fantastiskt vackert
Tack för era tips! Fler förslag?
det beror ju lite på hur du är som person...
Jag kommer tex troligtvis att ha tistlar i min bukett (blågrågröna)
Och vilken årstid det är...
till guld och beige passar eg det mesta...
om det är på sensommaren kan du kanske ha lite mogen vete eller råg i
på våren och försommaren är det ju vacker med lite ljusa blommor varför inte klassikern med liljekonvalj eller syren
annars gillar jag tex liljor i en enkel bukett eller luktärter eller dalior
i princip vad som helst...
Jag tror att det ska en ganska stark färg. Min klänning är också guld i och jag kommer att ha en bukett med röd - cerisa rosor. /marja
Det beror på årstid men jag skulle använda mig av vinrött eller väldigt mörkröd. Jag skulle inte använda rosa/cerise men smaken är ju olika. Brunt/lin/natur färger passar också bra. Men som sagt det beror på årstiden och upplägget för bröllopet. Jag kan tänka mig mörkorange /aprikost kanske om man vill ha lite färger.
Det är sent på våren när vi gifter oss. Tack än en gång för alla tips!
marja 7/6-03 och vendela!
Jag letar desperat efter en fin guld/champagne färgad klänning. Kan inte ni berätta lite om era klänningar - var ni köpte dem? pris? har ni någon bild?
Jag vore super tacksam!
Håller med Catarina ovanför Blodröda rosor!
Eller lila, för den delen. Mörklila, det är coolt tillsammans med guld!
/Z