Have you done this?
Kropp, utseende och feta lögner.
Varenda jävla dag.
Det märks att jag har en dålig period i livet just nu, annars skulle jag inte skriva här, annars skulle jag som alltid le, dra några vitsiga ord förneka alla problem och vilja finnas till för varenda jävla människa. Jag orkar inte det förtillfället.. Gud vad självömkande jag är.. usch. Jag är inte det ananrs. Nu är jag bara liggandes i sängen, orkar inte ringa en enda vän (har jag någon vän kvar? ) Ligger försöker sova bort fritid, gör jag inte det så ballar jag ur, tänker på mat, hetsäter för 10 pers, kräks , ångesten för att behöva gå i flera timmar när det är snöstorm ute, ush. Jag orkar inte. Häromdagen trodde jag hjärtat skulle stanna.
Jag avundas dessa anorexia offer (jag vet HUR kan jag ens säga detta?) Helt sjukt. men hur klarar dem avstå från maten? den disciplinen skulle jag behöva..
gråter, varför vet jag inte, tänker på mat, mat, mat, killar killar, hur ska jag få tag i honom? Hur ska jag förändra min kropp ? Hur ska jag göra för att se ut si o så. Jag har INGET annat i huvudet.
Jag kommer från en underbar familj. Jag har jordens snällaste föräldrar som verkligen är ledsna och jag kan riktigt se hur dem har åldrats pga mitt eviga tjat, mina sjuka rutiner, och sura miner . jag är så rädd så rädd att dem kommer vara lednsa ända inne i själen när dem frösvinner från den här jorden...
Vad gick snett för mig? Jag hade ju verkligen allt?..