• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • I&R

Hej alla pingstbrudar!

Hur går det för er?

Själv har fått ganska mycket gjort i helgen. Bokat bröllopsresa till Gotland. Köpt underkläder till bröllopsnatten. Blev så besviken förra veckan när jag kolla på underkläder, det enda sexiga jag hitta kostade 1200 kr och det var bara för bhn. Ska tilläga att jag har storlek 95 G, därav priset. Men nu hitta jag en sida på nätet med underkläder, fick fyra bhar och ett par trosor för 900 kr.

Ni som ska åka på bröllopsresa, vart ska ni?

• Lucky_bride

I&R

Vi ska åka till Mauritius!! Hade först inte tänkt att åka så långt, men sen kände vi att om man nån gång ska satsa på en resa så är det väl just på bröllopsresan. Vi tror att det kan vara värt det, att åka till en paradisö :)

• Lucky_bride

I&R

Kul förresten att du hittade underkläder ;) Jag fick också lägga ut mer än väntat på underkläderna. Det var visst dyrare än man trodde...

• bröllopsängeln

I&R
    vad kul att du hittat underkläder!!! Det är mitt nästa projekt men det känns jobbigt att gå och bli synad av expediter, så jag skjuter på det. Tipsa gärna om någon bra hemsida...jag e totalt förvirrad på området...slutar väl med ett par sloggis och en sportbh;)

Vi har inte bokat någon resa än, tar nog resan senare i höst när vi ser hur vår kassa ser ut efter bröllopet...men vi velar hit och dit

• AnniePannie

Just det underkläder, visste att jag glömt något ;)

Vi ska på bröllopsresa till Florens! :D Glömmer bort att man faktiskt ska ut och resa oxå, bröllopet tar upp alla tankar! :)

• I&R

Här köpte jag min underkläder: www.figleaves.com/uk/home.asp
    så här ser de ut som jag ska ha på bröllopsnatten www.figleaves.com/uk/product.asp&mci=&size=42f&colour=&image=r2586-p436093-style

Lucky_bride: Mauritius låter helt underbart.
    AnniePannie: Florens låte också helt underbart.

Vi åker inte utomlands pga min panikångest. Känner mig inte redo för att flyga. Men nästa år kanske vi ska åka till Spanien om jag känner mig redo. M2B´s släkt från pappans sida bor nämligen där.

• AnniePannie

I&R Jätte snygg! :) Ska du ha den i ocean?

Jag måste nog ta mig till någon butik här i Stockholm, för jag behöver en bh eller korsett som går jätte lågt i ryggen, eftersom min klänning gör det! :)

• 26maj2007

Vår bröllopsresa går till thailand och vi kommer att åka i mitten av augusti.

här ska vi bo de första nätterna.

www.kohsamuiresort.com/

Det som kommer att bli jobbigt är att vi kommer att vara ifrån våra barn i 16 dagar.

• Moa Malviker

I&R

Jag vill heller inte ut och flyga några längre sträckor (mer rädd för maten/annan bakterikultur än flygturen) utan istället åker vi till ett spa måndagen efter bröllopet. Men självklart låter det toppen med en smekmånad i "paradiset"! Vi funderade först också på Mauritius

• I&R

26maj2007: Det såg jättehärligt ut. Ni kommer att få det bra där.

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007