Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

    Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (3)

    janson77

    Du behöver ju inte beställa riktigt än.. det är ju inte panik. prata med dem där du tänkt köpa.. kanske en storlek större eller två och sen med snörning så kan de sy in den åt dig.. kanske till och med veckan innan bröllopet??

    Ring?! Tja.. vi beställde nu, 8 veckor innan.. tror det är lagom..

  • Fru Cinderella

    Jag tycker om att vara överplanerad ;)

    Jag gifter mig den 28 april, så 7,5 vecka kavr

  • Fru Cinderella

    janson77

    jo man får ju mer och mer koll hela tiden! Men om det är något i Linköping du undrar över så har jag i stort sett superkoll ;)

    När var det dags för dig föressten? *guldfiskminne*

  • Fru Cinderella

    Äsch.. är ju inte så långt bort egentligen (Mindes datumet nu när du sa det ;)).. tiden går VÄLDIGT fort.. speciellt nu när det blir vår o sommar.. då svichar det ju bara förbi!!

  • Fru Cinderella

    man får väl plats en 70-80 personer i matsalen på Mjellerumsgården tror jag. Men det blir lite väl trångt då kanske.

  • Fru Cinderella

    Har för mig att det var den siffran jag fått.. fast då blir det väldigt trångt.. vi hade tänkt vara 55st och det var egentligen det utlimata sa de

  • Fru Cinderella

    Jo det kanske var 60, var ett tag sen vi var där..

  • Fru Cinderella

    janson77

    40 är absolut inte för lite.. varför skulle det vara det?! Eller ja... det beror ju på hur stort bröllop man vill ha.. vi blir 48st

  • Fru Cinderella

    Låter verkligen som en underbart rolig idé!!! Tyvärr är det lite svårt att få tag på folk i den här tråden har jag märkt.

    Men jag röstar helt klart för!!!

  • Fru Cinderella

    Menade här i tråden till den nya tråden ;)

    Men det är lugnt jag hittade den alldeles själv *Sträcker stolt på mig

  • Fru Cinderella

    Tozza

    de syns ju när man tar ett steg framåt eftersom ja.. eftersom de sticker ut bara

    Om vi har samma klänning.. ja kanske. Min kostade 3500kr och är en Forever Yours, du??

  • Fru Cinderella

    Tozza

    Då är det nog samma klänning, från bröllopshuset???

    Vi spenderar den hemma!!

  • Fru Cinderella

    Tozza

    Vad kul!

    Vad ska du ha för slöja till, om du nu ska ha någon *nyfiken*

  • Fru Cinderella

    Tozza

    Det är inte mitt hår ;)

    Ska du ha hela strumpbyxor? Jag klarar verkligen inte av sådana, vet inte, de stör mig. Skulle helst vilja ha strumpebandshållare och stay ups, men det skulle säkerligen också synas :(

    Jo visst är det läckert med färg till, vinrött blir helläckert!!
    Ska själv ha vinröda blommor, därför tyckte jag det kunde vara snyggt med något mörkgrönt till alltihopa, för att bryta av det vita ytterliggare!! Men sambon kommer matcha med vinröd kravatt.

  • Fru Cinderella

    Tozza
    Vad kul

    Blir noig stay-ups för mig, även fast jag itne riktigt trivs i det. Något måste man ju ha

  • Fru Cinderella

    Jag med!!!
    Mitt minne av dem är att när man inte retar ihjäl sig på silikonkanten så ramlar de ner!

    Tänker packa ner ett par vita knästrumpor i väskan också att ha o byta med i fall det blir för jobbigt!

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (3)