• sexydoktor

söker med ljus och lykta efter transport till bröllop...

ja, som det står i rubriken så söker vi transport på vår bröllopsdag.
    jag har kollat på både elite och bfm men inte hittat ngn fin bil, billigt.
    eftersom att vi inte behöver den så länge så vill vi inte betala en massa pengar heller.
    någon som vet ngn som vill tjäna en liten slant eller så. hör gärna av er till mig

• Svar på tråden söker med ljus och lykta efter transport till bröllop...
  • BröllopA

Beabea82

Var bor ni dvs var kan ni köra???
    Är det bara runt Malmö???

Jag tycker det är kanon att du vill hjälpa till !

• Mrs*N* 18/8

Vi bor i Lund så i omnejden

• Mrs*N* 18/8

Jag blir så irriterad och ledsen när folk här hela tiden misstolkar och tror att man är ute efter att tjäna pengar på allt.
    Har läst fler av inläggen om just Limo där alla verkar smutskasta varandra hela tiden =( Blir så jäkla trött på alla personer som reggat sig här som jobbar på olika företag *grr*

bröllop kostar massor som vi alla vet och jag försöker med denna tråden skapa en slags idébank där man kan hjälpa varandra. är absolut inte ute efter att tjäna pengar på detta, vill bara hjälpa andra att spara.

• BröllopA

BeaBea82
    Det tycker jag är kanon! Fortsätt med det !
    Tyvärr kan inte vi hjälpa varandra...avstånden är lite stora!

• Mrs*N* 18/8

BröllopA, okej =) men jag önskar dig lycka till =)

• vitvålovar

beabea62
    Det kan väl inte vara fel om någon här på BT informerar om felaktigheter. Vi lovar väl varandra trohet och ärlighet.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Fru Nilsson 1/7-06

sexydoktor

Jag bor i Trelleborg och när vi gifte oss hade vi en gammal Ford från 1928, som var jättefin!
    Jag kan mejla bilder till dig om du är intresserad. Bilen finns i Beddinge, utanför Trbg.

• Fru Nilsson 1/7-06

Jag har skickat mejl, det kommer säkert fram till dig snart.

• sexydoktor

jag kommer tyvärr nte in på min hotmail för tillfället...hoppas på att jag snart gör det är nyfis

• sandybrud

Min hotmail funkar inte heller...

• Fru Nilsson 1/7-06

sexydoktor

Det är lugnt, hör av dig när du läst mejlet!!

På tal om att det inte funkar som det ska..... Är det nån annan mer än jag och mannen som har lagt märke till att detta händer VARJE torsdag??!!!

Svar på tråden söker med ljus och lykta efter transport till bröllop...