• mrscea

    BT folk ta hälp av varandra?

    J+J
    Jag forsokte emaila dig men jag fick tillbaka att mailboxen inte finns. Kan det vara att din inbox ar full kanske?

    Jag ar i alla fall intresserad av att kanske få hjalp med blommor. Ha det bra idag allihop!

  • mrscea

    oh en sak till, ar det någon som vet vart man kan kopa rosenblad billigt? Jag vill inte att gasterna ska kasta ris och så har jag sett att man kan ha rosenblad i stallet och det ser ju jattefint ut men vart kan man kopa massa billigt? Hur mycket kan man behova for ca 50 gaster?

  • mrscea

    hej littlepixiegrl

    jag såg att du skrev att du har kopt grejer pa ebay.uk, jag har aldrig anvant ebay så nu gick jag in och registrerade mig men jag vet inte om jag gjorde ratt for jag satte Sverige nar den frågade efter adress osv. Kan man bara shoppa på ebay sverige då? hur gjorde du for att skriva in din svenska adress men shoppa på ebay UK? Sakert jattedum fråga men som sagt jag ar ny :)

  • mrscea

    och vilken kategori ska man soka under sen, jag skrev organzapåsar i sokfaltet och det kom upp "0 objekt" oh vad jag suger på det har haha

  • mrscea

    Nar de sager 50 organzapasar till cermonin, vad menar de da, vad ska man ha dem till? Och sen presentaskar till som gava at gasten, vad lagger de flesta i som gava?

  • mrscea

    Jag har precis betallt en himlans massa rosblad fran eBay.co.uk men jag kommer inte behova alla sa jag tankte kolla om nagon vill dela? Jag har bestallt 500 burgundy, 500 pink, och 500 ivory sa jag tankte behalla 250 var av varje.

    De var inte dyra men jag kollade inte fraktkostnaden ordentligt sa det var tyvarr dar den storsta kostnade hamnade, men men, nu har jag lart mig den laxan :)

    Men om nagon ar intresserad av att dela sag till. Ha en bra snoig dag i Malmo!

  • mrscea

    den ar ljusrosa star det och det ser ut som det ocksa pa bilden sa jag tror de ar fina. min email ar mattsson.sandra@gmail.com sa kan vi bestamma hur vi ska gora :) det star att det tar 7 dagar eller natt att fa hem det. Vad kul att du vill dela!

  • mrscea

    ja det far vi gora, jag sager till nar jag far hem dem!

  • mrscea

    Har kommer en ny fraga. Ar det nagon som vet vart man kan kopa marshaller billigt? Jag har letat pa eBay men kan inte hitta nagot. Jag letar efter att kopa en hel del sa kan man finna det i bulk hade det ju varit bra. Nagon som vet?

  • mrscea

    nu har min mamma kommit och lamnat pasarna med rosbladen till mig och de ar i tyg! det hade jag ingen aning om att de skulle vara, jag trodde jag hade kopt riktiga, kanske dumt av mig men det trodde jag. Det blir ju lite struligt for det maste man ju stada upp sen. Fortfarande intresserad? Jag aker till Danmark och jobbar en vecka men jag skulle kunna mota dig nasta helg i sa fall.

  • mrscea

    littlepixiegrl: Jag bor i narheten av den fula plastikkirurgbygnaden i Slottsstaden. Sondag formiddag hade passat mig kanon. Emaila mig sa kan du fa mitt nummer osv. Jag skrev min email langre upp tidigare.

  • mrscea

    littlepixiegrl:
    ska vi mötas imorgon angående rosbladen? Emaila mig så vi kan bestämma tid och plats osv. mattsson.sandra@gmail.com. Om du ångat dig är det helt ok, bara jag vet så kanske någon annan är intresserad. Ha en bra lördag!

  • mrscea

    littlepixiegrl:

    det ar ok, jag ar ivag anda fram tills den 9 april pa jobb och semester men vi kan ju ta det helgen efter det. Jag hor av mig nar jag kommer tillbaka

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?