• junibrud2006

    Här är den - Västeråstråd nummer 12!

    Vi rullar vidare på samma sätt - nu med tråd nummer tolv sedan starten.

    Välkomna till tråden för alla med anknytning till bröllop och Västerås!

    Länkar till våra tio föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27.html

  • Svar på tråden Här är den - Västeråstråd nummer 12!
  • junibrud2006

    Nu MÅSTE vi få till en träff! Jag tar med ett par dagar i påskveckan också om fler kanske är hemma...

    Onsdag 4 april - Junibrud2006
    Skärtorsdag 5 spril - Junibrud2006
    Torsdag 12 april - Junibrud2006
    Fredag 13 april -
    Torsdag 19 april - Junibrud2006
    Fredag 20 april - Junibrud2006

  • Mia81

    Jaha.. då var jag också arbetslös då... blä! Vi kanske ska börja med träffar för arbetslösa istf bt träffar

  • Billa

    Men Mia då, vad är det för stil?! Räcker det inte med två arbetslösa?! Va det för att du ville va lika cool som mig å Gabbies?! Hahahaha!

    Onsdag 4 april - Junibrud2006,Billa
    Skärtorsdag 5 spril - Junibrud2006
    Torsdag 12 april - Junibrud2006,Billa
    Fredag 13 april -
    Torsdag 19 april - Junibrud2006,Billa
    Fredag 20 april - Junibrud2006,kanske Billa

  • Gabbies

    Vad gäller datum så hänger jag på det datumet som ni väljer men 20 April kan jag inte..

    Fast jag ser mig inte som helt arbetslös då jag faktist har ett jobb som jag jobbar nästan måndag-fredag på.. Men iaf Mia varför vart du av med jobbet?

  • Aerobicsbruden

    Halloj tjejer! Ska ni göra era naglar fina med förlängning i Västerås. Jag har beställt tid hos en här, men vill ju naturligtvis göra det hos den som är bäst. Kan ni ge mig bra tips?

  • Mia81

    Billa, Du å Gabbies är ju mina idoler och jag gör ALLT för att vara som er!
    Mitt kontor lades ner vid årsskiftet så from januari i år så har jag jobbat på ett annat kontor inom samma företag fast bara som sjukvik. så nu när den andra tjejen kommer tillbaka så bye bye Maria.
    Men, men.. det löser sig säkert. Jag ska på arbetsintervju på måndag så har jag tur så slipper jag allt krångel med arbetsförmedlingen också.

  • Bettina.

    Aerobicsbruden:
    Ja jag ska fixa naglarna inför bröllopet, det ska bli kul för jag har ganska korta naglar i vanliga fall.
    Ska till Anna på Helskön dagspa, hon är jätteduktig. :)

  • Gudinnan

    Aerobicsbruden - Jag har hört mycket gott om hon på Kalufsen, kommer dock inte ihåg vad hon heter. Jag ska göra mina på Unik, mest bara för att jag kommer att göra håret där.

  • Mia81

    Aerobicsbruden: Jag gjorde mina naglar på Savoy och dom var väl duktiga och naglarna vart grymt snygga MEN redan dagen efter bröllopet började naglarna spricka sönder och lossna. Det gjorde ju egentligen ingenting för det viktiga var ju att dom var snygga på själva bröllopsdagen men betalar man strax under 800 kr så trodde iaf jag att dom skulle hålla ett tag. Dom fixade även mitt hår som var helt underbart vackert. Längtar tillbaks...
    Lycka till!

  • Gabbies

    Mia81: Har du sökt jobbet som ligger ute på arbetsförmedlingen? Såg idag att dom sökte en receptionist till en trafikskola..

Svar på tråden Här är den - Västeråstråd nummer 12!