• mollan­mus
    Äldre 15 Feb 11:23
    6152 visningar
    70 svar
    70
    6152

    Vad jobbar du med?!

    Blir lite nyfiken på vad alla gör på dagarna. Trots att det är mitt på dagen så är det många som är här och skriver.

    Själv är jag mammaledig, har varit hemma i 3 år men på måndag börjar jag jobba igen. Jobbar som förskollärare så nu är det slut med internet på dagtid för mig.

  • Svar på tråden Vad jobbar du med?!
  • 200712­31
    Äldre 15 Feb 11:26
    #0

    Jag jobbar natt (undersköterska) på ett äldreboende. Är ledig ganska mycket och då knäcker jag extra som make up artist...

  • 200712­31
    Äldre 15 Feb 11:28
    #0

    mollanmus
    Känns det inte konstigt att gå tillbaka och jobba efter tre år?

  • brud 11/11
    Äldre 15 Feb 11:28
    #0

    jag e mammaledig med en son på snart 1,5 år men håller på att starta upp ett eget företag..

  • Mirran­da
    Äldre 15 Feb 11:29
    #0

    Jag jobbar som säljare och surfar ganska mycket mellan samtalen...

  • FruÖla­ndstok
    Äldre 15 Feb 11:29
    #0

    jag är student.. men på måndag börjar jag jobba extra i butik igen så då måste jag nog börja överge datorn lite ;)

  • mollan­mus
    Äldre 15 Feb 11:30
    #0

    både och, det känns konstigt att inte dela mina barns dag men samtidigt så känner jag mig laddad nu. Är glad att jag fick barn tätt så min stora tjej fick vara hemma så länge. Håller på och skolar in dom nu. känns jättekonstigt att lämna dom på dagis och sedan åka hem själv

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 15 Feb 11:30
    #0

    Jag jobbar i kundtjänst på ett företag som säljer telefoni. Så det är rätt mycket dötid mellan samtalen ibland. Så då har jag tid att skriva.

    Dessutom jobbar jag bara mellan 9-12 på förmiddagarna.. så det blir en hel del eftermiddagstid också ;)

  • Joleen
    Äldre 15 Feb 11:32
    #0

    Jag är projektledare, sitter på mitt kontor hela dagarna och jobbar och kan tycka att det är skönt att koppla bort och surfa lite emellanåt!

  • Lainan
    Äldre 15 Feb 12:55
    #0

    Jag är ekonomiansvarig på ett mindre företag (inte så många att prata med). Brukar därför "ventilera" av mig lite här på BT, vilket iofs ger mig lite dåligt samvete, men kan helt enkelt inte låta bli...

  • Mrs*N* 18/8
    Äldre 15 Feb 13:01
    #0

    Jobbar i butik, säljer kosmetika och hudvårdsprodukter

Svar på tråden Vad jobbar du med?!