• kille22

Frieri

Jag tänke kolla jag och min sambo har planerat att förlovat oss detta år vi har kollat på ringar och besstämmt allt sådant. problemet är det att jag är lite gammalmodig eller romatisk det är upp till var å en att bestämma. hur som så vill jag fria på gammalt sätt där jag går ner på knä framför henne. blir det galet att göra en sådan sak blir det kaka på kaka när vi ändå bestämmt oss för att förlova oss??? jag vill hälst hinna fria innan vi ska förlova oss. hjälp mig med tipps och råd

• Svar på tråden Frieri
  • Fru Cinderella

Absolut inte, gå ner på knä, verkligen! Hur romantiskt som helst, hon kommer nog bli jätte chockad i alla fall

• Joleen

Gör precis som du känner! Det finns inget rätt eller fel men hon kommer säkert att bli jättelycklig över att du anstränger dig!

Go for it!

• mallenalle

Ni har ju ändå bestämt er för förlovnig,och då är det ju meningen att man ska gifta sig en dag.
    Jag skulle bli ÖVERLYCKLIG iaf...
    Kör så de ryker ;)

•  Miss Cee

Även om ni bestämt redan så är ju en så stor kärleksförklaring som ett frieri inget som kan vara "Fel".

Så kör du på :)

• Söderbröllop

Jag håller med, klart du ska gå ner på knä! Om du känner för det så är det rätt!

Du kan ju alltid göra det den dagen ni ska förlova er, säga att du vill planera och när du väl har ringarna i din hand kan du ordna något romantiskt och fria när du lämnar över hennes förlovningsring?

• hanna_s

Fria, jag skulle blivit hur glad som helst

Svar på tråden Frieri