• Thezz

Förlovning

Är lite nyfiken på hur Er förlovning gick till eller vad Ni kommer att göra udner denna speciella dag?

Själv är vi på Kreta, men resten är inte planerat..

• Svar på tråden Förlovning
  • ad astra

jag vill dela med mig!
    hade planerat ett tag.. köpte mörkrött ljus och matchande rosor. vita dekorstenar och sand. värmeljus och glaskristaller. nersläckt och lite rökelse.
    min fv jobbar kväll så när hon åkt till jobbet så rensade jag hela vardagsbordet. gjorde en "installation" med stenar ljus och hela kittet. under/brevid låg det en symbolisk ring. hon blev tårögd, överraskad o glad.

• ad astra

om ni nu är bortresta, så kanske ni hittar en vacker plats som berör er.. där ni vill byta ringar.
    eller köper goda mysiga saker och bara är med varandra på hotellet ett dygn..
    kör på känn och gör inte saken för praktisk. mer känsla att vara lite spontan.. tycker jag.

• Thezz

Hade gärna velat ta en vespa och åkt någonstans. Tänkte att man skulle gjort i ordning en korg med lite frukt och champange. Men vi får väl se.

• Pumpkin

Min fästman hade planerat en heldag. Först gick vi på en revy om bygden här, efter det gick vi på restaurang och åt SÅ god mat - det godaste jag ätit på väldigt länge! När vi sen ätit upp maten tog han min hand och satte på ringen på mitt finger. Så romantiskt! Och jag blev så chockad

Svar på tråden Förlovning