• beach

Behöver hjälp att hitta bra hårinpackning!!

Jag har tjockt, torrt hår med lite självfall som blir supertrassligt när jag tvättar håret. Nu är jag på jakt efter en SUPER inpackning. Har testat massor av olika, men ingen är tillräckligt bra. Tips någon???

• Svar på tråden Behöver hjälp att hitta bra hårinpackning!!
  • Therese33

Lòreal, den gula burken (kommer inte ihåg vad den heter) den är super!

• beach

Guldlockar
    Kollade priset på lookfantastic.com, skulle kosta ca 260 kr med frakt. Vad kostar den i butik här i Sv? Är det verkligen det dubbla?? Försökte hitta pris men lyckades inte.

• fridapida

Redken är ju verkligen toppen, de har det där lilla extra! Då menar jag redken i stort.

• rocketqueen

beach
    Menar du inpackningen så kostar de runt 400 kronor styck.

• beach

Rocketqueen
    De är alltså så dyra!!! Då ska jag genast beställa. Finns det billigare än lookfantastic? Kollade på strawberrynet, men där verkar det inte finnas. Skriver fortfarande om inpackning...:)

• rocketqueen

beach
    Yes, de är riktigt dyra. Det finns inte billigare så mitt råd är lookfantastic. Handlar alltid av dem och det har aldrig varit några problem!

• jocelyn

Kérastase Masquintense! Den är superbra! Finns även en variant som heter Oleo Relax men den är mer för lockigt hår.

• beach

Lönar det sig att beställa flera grejer på en gång från lookfantastic. Tänkte på frakten framförallt.

• beach

Det var en fråga, glömde "?"

• Modestie

beach: Klart det lönar sig att beställa mkt om du behöver mkt. Jag t ex "samlar ihop" mina produktbehov som inte är akuta. De lägger på några pund i frakt per produkt, men grundfrakten är ju dyrast och den betalar man ju per fraktomgång. Låt säga att grundfrakten är 50 SEK per beställning och sedan tillkommer 10 SEK per produkt (nu gissar jag för jag minns inte) då "tjänar" du ju 50 SEK på att inte beställa en produkt nu och då utan att beställa flera produkter samtidigt för då tjänar du ju in några grundfraktavgifter

Hoppas du fattar...

• Guldlockar

Hej tjejer,

Jag beställer ordentligt när jag väl beställer :)

En flaska schampoo 300 ml ca 265 kr och en flaska balsam 250 ml ca 265 kr och en inpackning ca 390 kr i Sthlm (de priser jag sett).

Jag betalade ca 112 kr/flaskan för schampoo på look fantastic och ca 130 kr/flaskan för balsam och ca 193 kr för inpackningen nu senast när jag beställde. Frakten kostade totalt ca 160 kr.

Men jag handlade verkligen massor kan jag meddela :)

• rocketqueen

Brukar oftast också beställa flera grejer, kanske en 5-6 stycken iaf. Mycket bättre priser på Redken hos LF.com!

• beach

Åååå! Nu ska här beställas! Tror faktiskt att jag slår till med shampo och balsam oxå!! Nu har jag inte kollat så noga på lookfantastic´s hemsida, men visst kan man betala med mastercard. Jag brukar betala med kortet när jag beställer från tex strawberrynet, tror ni att det är någon fara? Man kanske bör betala med paypal (som jag inte alls satt mig in i..).

• Guldlockar

beach,

Jag betalade med Visa-kort :)

Har heller inte satt mig in i paypal om jag ska vara ärlig :)

Min m2b är van internetshoppare och får alltid kika igenom alla sajter innan jag vågar handla och han tyckte att denna såg bra ut. Anledningen till att jag hittade den från början var genom en rekommendation :)

Jag hoppas att du hittar ngt som du tycker om och som fungerar :)

• Modestie

Jag kör med kort och det funkar alltid. Man ska alltid kolla att sajten har en bild på ett hänglås till höger för då är det extremt säker betalning och det har lookfantastic

• rocketqueen

beach
    Japp, Mastercard funkar så kör du på det.

• beach

Hej tjejer!
    Nu har jag varit inne i stan och kollat shampo, balsam och inpackning. En frisör rekommenderade mig att testa just Redken!! Så nu blir det shopping på nätet.
    Tack för alla tips.
    Är det lika säkert att betala med kort på strawberry som lookfantastic?

• beach

Nu har jag beställt Redken all soft shampo, balsam och inpackning!! Det blev verkligen halva priset! Tack alla ni för hjälpen.
    Passade på att beställa ett Dermalogica travelset när jag ändå höll på

Svar på tråden Behöver hjälp att hitta bra hårinpackning!!