• beach

Behöver hjälp att hitta bra hårinpackning!!

Jag har tjockt, torrt hår med lite självfall som blir supertrassligt när jag tvättar håret. Nu är jag på jakt efter en SUPER inpackning. Har testat massor av olika, men ingen är tillräckligt bra. Tips någon???

• Svar på tråden Behöver hjälp att hitta bra hårinpackning!!
  • vi_två=sant

Har du testat hårinpackningen som finns på apoteket? jag tycker att den är jättebra till mitt hår. Det är ju svårt det här med hår eftersom alla har olika hårtyper men har du inte testat den kan det ju vara värt ett försök.

• Ms Q

Hej !

Pröva Loreal Absolute Repair inpackning. Går bara att köpa hos frisör. Kerastase har också en jättebra som heter Oleo Relax.
    Lycka Till

• Guldlockar

Hej,

Testa Redken all soft... Den är svindyr - men hjälper verkligen :) Mitt hår är torrt, sprött och frissigt på vintern - men Redken fixar till håret så det blir mjukt och glänser. Prova oxå Redkens all soft schampo och balsam och jag lovar att du märker skillnad.

Vill du köpa Redken billigare på nätet så gå till: www.lookfantastic.com som har dem för halva priset (handlar där själv)...

Hoppas det funkar för dig oxå!

• rocketqueen

Utan tvekan Redkens All-Soft- inpackningar, rekommenderar båda två. Gör håret lent, återfuktat och möjligt att reda ut lätt! Sprayinpackningen är suverän som leave-in.

• Snart Fru R

Jag håller med 070929, jag använder också den. Den är bäst!!

• -Satine-

Till mitt självlockiga, torra hår är L'oreals Absolute Repair super! Prova annars Keune´s serie, som är lite billigare men funkar nästan lika bra

• -Satine-

...och komplettera med Kerastase Nutritive Serum Nutri Sculpt som får de mest bångstyriga, torra topparna att hålla ihop & glänsa jättefint!

• beach

Tack för alla svar! Ska genast börja undersöka de olika alternativen :)

• 4:e Maj

Kerastase (liten orange burk) ar helt klart den basta jag testat.

• rocketqueen

Jag använde Kerastase förut, men måste säga att Redkens hårvård är så mycket bättre! Ger intensivare resultat, helt enkelt.

Svar på tråden Behöver hjälp att hitta bra hårinpackning!!