• Amaya

8 september 2007 - tråd 2

Hej alla 8 september brudar!
    Tänkte att jag skulle väcka liv i vår gamla tråd där det inte varit mycket aktivitet på sista tiden men märkte att tråden var avstängd för svar

Så hur går det för er med planeringen?

Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1901008.html

• Svar på tråden 8 september 2007 - tråd 2
  • Maria_

Hej Amaya
    Jag sviker er i denna tråd eftersom vi tidigarelagt vårt bröllop då min mamma blivit sjuk och nu väntar på en hjärttransplantation. Vi har därför flyttat bröllopet till den 2 juni istället. Så ni får planera utan mig.

Lycka till allesammans. Jag kikar in då och då och tittar hur det går för er ;)

• annaomartin

Hej, hej!
    Roligt med en tråd bara för oss!
    Vi gifter oss självklart den 8:e... Jäts kyrka utanför växjö.
    Har läst den galma tråden..
    Amaya: Vilken frisör har du hittat? Själv ska jag gå till Kajsa o co.
    Har ni jort någon egen hemsida? Vi funderar på det.. men har inte börjat på ännu. Men det verkar himla praktiskt med en sida med info till alla gästerna.
    Vi funderade ett tag på att ha vårt bröllop på teleborg, men då vi är ca 100 gäster kände vi att det blev lite för dyrt än de andra alternativen vi hade. Men det är så finns där ute!
    Berätta gärna mer om hur det går för er!

// Anna

• Amaya

_Maria:
    Usch vad hemskt att din mamma blivit sjuk. Hoppas att allt ordnar sig!

• Amaya

annaomartin:

Vad kul med en Växjöbrud till och dessutom samma datum!
    Jag har inte bokat någon frisör ännu. Det är så svårt när man inte bor där och inte har en aning om hur de olika frisörerna är. Men jag har hittat lite rekommendationer på BT och då funderar på bl a Kajsa o co. Men om du bokat så kanske de redan är upptagna

Vi ska ha en hemsida. Tycker det är jättesmidigt så slipper man skicka med infoblad. Jag tänkte först göra en hemsida själv, men jag har kommit fram till att det blir lättare och framförallt slipper jag sitta framför datorn en massa timmar så vi har nu beställt en från brollopshemsida.com Lovar att visa resultatet sen

Annars har planeringen legat nere sedan jag skrev i den andra tråden. Men nu är det dags att sätta igång igen, nu börjar det ju närma sig

• annaomartin

Spännande att få se hemsidan. Kollat lite på brollopshemsida.com och det verkar ju inte så tokigt!
    Jag har en kompis som jobbar på Kajsa, så det är hon som ska fixa håret på mig, men dom har många duktiga där.

Svar på tråden 8 september 2007 - tråd 2