Gifta sig..
Hejsan!
Vi ska på bröllop senare i år, någon som vet vad man kan ge i bröllopspresent för max 500 kronor (då våran ekonomi inte är så stark).
Tips?
Ge idéer!
Mvh
SPB
Hejsan!
Vi ska på bröllop senare i år, någon som vet vad man kan ge i bröllopspresent för max 500 kronor (då våran ekonomi inte är så stark).
Tips?
Ge idéer!
Mvh
SPB
Förresten, jag vet det fanns några vantar, båda kunde ha händerna inuti dem. Någon som har sidan?
Jag köpte kärleksvantar till min sambo i julklapp. Röda i fleece med hjärtan på. Man fick varsin vante och en ihopsydd så man kunde hålla hand i. Dom köpte jag på mique och dom kostade 100 kr
fina påslakan
presentkort på restarang, spa, upplevelse
ny dörrskylt med nya namnet
brevlåda med nya namnet
hmm kommer inte på nåt mer nu!
Jo tänkte på dörrskylt också, men vet inte vilket efternamn de kommer välja. Lite svårt då!
fast det är ju ganska enkelt att höra sig för om...
Jag tycker du ska kolla på www.inreda.com Där finns allt man kan tänka sig å lite till... och en hel del speciella saker =)
Jag gav min syster en handmålad brevlåda där jag själv valde motiv (en trädgård med japanskt körsbärsträd, pump, gunga)och på locket stod deras nya efternamn. Kostade endast tvåhundrakronor inlusive brevlådan!
Stina J
Vart köpte du det?
Så nu har jag lite idéer:
*2 örngott som det står nått liknande "puss & kram" på
* Parvante
* Tröjor som de står "Just married" på
Nån som har något annat förslag?
Vart hittade du tröjorna med just married??
Schyssta köksknivar har folk alldeles för få av - så det är ett tips!
viktualia
Jag har hört att man inte bör ge knivar i bröllopspresent.. det betyder otur eller nåt.. Fick höra det när jag gav bort det på ett bröllop..
äsch... orka bry sig om skrock... jag gav bort köksknivar i somras till ett brudpar och de blev jätteglada.....
Humlan54
www.roligatrojor.com
Jag funderar faktiskt på att ge:
www.melta.se/hjartformad-stekpanna-p-268.html
Postlådan köpte jag på ett ställe som heter Maskrosen. Det ligger ute på Planteringen i Hbg och är ett ställe inom socialtjänstens regi. Jag kommer inte ihåg telefonnumret men ring till Helsingborgs Stad växel 042-105000, så kan de koppla dig rätt. Tänk på att det kan vara lång leveranstid.
Hejsan inta alltid lätt med bröllops presenter själv köpte jag två fina champange glas med hjärtan på och in graverat brudparets namn, det blev väldigt uppskattat.Gå in på Gunillas glas och titta jättefint och inte så dyrt .Lycka till