Små tuttar!!!!
Tummen ner för mina ynkliga bröst, fyller inte ens en a-kupa! Vet ej riktigt hur jag ska fylla ut så att det ser snyggt ut m bröllopsklänningen, vill ju inte se ut som en planka... Någon som har tips o förslag?
Tummen ner för mina ynkliga bröst, fyller inte ens en a-kupa! Vet ej riktigt hur jag ska fylla ut så att det ser snyggt ut m bröllopsklänningen, vill ju inte se ut som en planka... Någon som har tips o förslag?
Jag köpte såna där "kycklingfiléer" från Halens. Funkar jättebra. Du bara lägger ner dom i bh-n liksom lite under.
Ok... ska kolla upp kycklingfiléerna då Kanske funkar m kronfågelns kycklingfiléer oxå... äkta vara ju
jag funderar på freebra och sedan en vanlig BH utanpå, snacka om kaka på kaka men vad gör man, jag har samma problem som du med på tok för små bröst, inget jag lider av annars med denna dag är ju ingen vanlig dag
Här är en till med små bröst...
Har beställt en jättefin halternecktop och kjol i ivory, vad tycker ni man ska ha för färg på bh:n under den?
Topen är lite urringad och bh:n lär nog skymta om jag inte tänker mig för...
Vitt kanske bryter för mycket?
Hudfärgad kanske?
HM har bra silikoninlägg som jag kan tänka mig liknar "kycklingbrösten". De funkar jättebra, formar sig efter kroppen och liksom fastnar av kroppsvärmen, jag har aldrig varit orolig för att tappa dem. Kan vara värt att prova.
Tänkte bara säga att oj vad snyggt det kan vara med liten byst och smal midja! Speciellt om man har axelbandslös klänning.
Annars funkar nog externa silikoninlägg bra, se bara till att de inte tittar fram...
För mig funkar dte bra med ngt som heter Balconette BH. Den lyfter brösten underifrån och från sidorna samtidigt. Man kan även lägga i en "kycklingfilé" eller så för extra lyft, men har man jättesmå bröst kan de faktiskt ramla ur om man t ex böjer sig fram. Balconette räcker för mig.
Tack för en massa bra tips... ja det där med att kycklingfiléerna ramlar ut vore ju inte så kul o det oroar mig en aning... får hitta nå´n bra affär o gå o prova lite.. tror ni att de har lite tips på bra underkläder på bröllopsmässan i helgen? Tänkte ta en sväng dit...
köp freebra i en eller två storlekar för stora. Perfekta som inlägg i en bh för oss med små bröst.
Men ta den som är tjockare, inte den vanliga freebra, utan den i silokon rakt igenom som är tjockare ska det va.
steninge2007
Ar nyfiken pa ditt nick, vart kommer det ifran?