Inlägg från: MiaVinterbrud |Visa alla inlägg
  • MiaVinterbrud

    Nya Pitetråden

    Inbjudan är iväg!!!!!
    Imorgon dimper de ner i brevlådorna! Är såå nervös över tjejen som inte ska få ha med sina barn...ojojoj....Ska skriva några rader på hemsidan och säga som det är.
    Räknade efter igår, nu när vi hoppat vännernas barn så blir vi pers mindre, dvs. ett bord mindre att duka, 13 bitar tårta mindre och mindre mat. Dessutom ser jag en fördel i att vara fler vuxna än barn på vårt bröllop

    Phidelie
    Såga inte sidan vid fotknölarna, jag är grym amatör

    Kika gärna in på vår hemsida
    www.070707.dinstudio.se

  • MiaVinterbrud

    Hej brudar! Nu funkar äntligen vår dator igen! Ni kan inte förstå hur mkt jag fått gjort här hemma under datalösa veckan som gått

    SagaTova
    Jag såg bronsfärgade ballerinaskor på DinSko igår, visserligen vuxenstorlekar, men det fanns säkert för barn oxå.
    Tror att jag lokaliserat ditt hem i Svensbyn, haha, låter som värsta sortens stalker nu
    Men det är se enkelt att du bor granne med min bror, Staffan (i det vita huset på Wennbergsvägen)

    Phidelie
    Låter skönt att slippa laga maten...skulle oxå vilja köra på catering, men vi har bestämt oss att fixa det själva och med goda vänner...får se hur det går

    millibopp
    Träffen var riktigt kul trots att vi var så få. Hoppas du hänger med nästa sväng!

  • MiaVinterbrud

    SagaTova
    Var inte en massa skräp på eran gård senast jag såg den...men å andra sidan så söker jag inte sånt heller Även om jag är ganska lik min bror så skiljer vi oss åt på många sätt

    Själv har jag mest funderingar kring underhållningen på festen...som ni från träffen vet så har våran underhållning dumpat oss! Antar att det är is i magen som gäller och en backup med mp3-spelaren. Känns snorigt dyrt med 5000 kronor för ett liveband när jag är arb.lös.

    Funderar kring dag vi kan ses. Jag har en arb.intervju på tisdag kl. 15, annars är jag nog ledig hela veckan.