Inte långt kvar
Nu e de inte alls långt kvar bara 17 dagar..... Blir nervös bara jag tänker på det. Har redan haft två underbara möhippor så nu kan jag koppla bort de. Nu e de bara själva bröllopet kvar...
Hjälp...... nån mer som känner som jag
Nu e de inte alls långt kvar bara 17 dagar..... Blir nervös bara jag tänker på det. Har redan haft två underbara möhippor så nu kan jag koppla bort de. Nu e de bara själva bröllopet kvar...
Hjälp...... nån mer som känner som jag
Wow de va inte dåligt, okej så mycket gör jag inte själv hihi skulle jag sy min egen klänning skulle jag aldrig ta på den för jag kan inte sy hihi. E du med på brudpar? Skulle va kul att se din!
Det har varit rätt mycket jobb men väldigt kul. Jag har ifrågasatt om klänningen och buketten blev tillräckligt bra......men som sagt så har jag en kraftig släng av bröllopsnoja . Intalar mig själv att allt blir bra!!
Här är klänningen
bjornfant.se/brollop/Klanning.jpg
testen på tärnbuketten
bjornfant.se/brollop/Tarnbukett.JPG
och testen på min brudbukett
bjornfant.se/brollop/Brudbukett.JPG
Åhh, va läckert!
Tack lillprinsessan!
Du hade ju lite kvar att fixa men vet du hur din klänning och bukett skall se ut?
Labidochromis:
Jag ska hyar en nixa-klänning, nr. 893. Min bukett vet jag inte. Har pratat med en florist och berättat om mina önskemål så vi får se hur den blir!
lillprinsessan klänningen var jättesöt! Jag tyckte mycket om brodyren.
Kommer du att ha slöja till?
Labidochromis
nej, ingen slöja, men däremot en tiara med pärlor som verkligen glittrar, riktigt "isigt".
Mönstret på brodyren kommer att gå igen i min blivandes väst samt i tapeten som vi använt till inbjudan, tackkort och placeringskort. Även färgen på brodyren går igen i hans kläder.
Det låter verkligen fint!!
Hur 17 fick du tag i tapet med samma mönster som brodyren??
Det är inte exakt samma mönster, men lite "snirkligt" så som brodyren är. Liknande mönster..
Vilka fina buketter du måste vara jätte duktig! Skulle aldrig kunna binda så fint jag e impad!!!
angelon
Tack tack, brudbuketten var lite pysslig att få till men tärnans bukett var förvånande lätt att göra. Hade aldrig gjort något sådant tidigare utan jag gick bara på känn. Tärnans bukett höll i nästan en hel vecka (vi vattnade den). Helt otroligt vad krysantemum är tåliga.