Dumpad - jag går sönder
För ett år sen träffade jag mitt livs kärlek (?), ett år efter att jag gjort slut på ett sex år långt mycket destruktivt förhållande. Jag trodde att det var min tid nu. Har aldrig varit så uppvaktad och fått så mycket stora ord östa över mig i hela mitt liv. Det var en UNDERBAR tid och jag kunde äntligen sälla mig till skaran av dem som lever i lyckliga relationer. Trodde jag. Efter ett fyllegräl, som jag inte ens förstår vad det kom ifrån, i lördags natt (efter en bröllopsfest) dumpade han mig. Sedan dess har vi inte pratat, men efter mycket om och men fick jag bekräftat i ett mail att det är definitivt slut och han vill aldrig att jag hör av mig mer. Sina saker hämtar han imorgon kväll när jag är på jobbet. Vi ska aldrig mer ses. Han är trött på mitt "bullshit". Jag har förlorat min bästa vän, min livskamrat, honom som jag satt allt hopp till om ett bra, långvarigt förhållande, barn och allt det där (jag är 29 år! Tiden rinner iväg, sakta men säkert..)... Vi har fylletjafsat förr, och den här gången fick han nog. Jag tvivlar inte på det han säger, och det är just det som gör det så OUTHÄRDLIGT. Det finnas inte en gnutta hopp, inga möjligheter att han ångrar sig. Tårarna rinner konstant, jag har helt slutat äta, sover tre-fyra timmar varje natt, mår illa hela tiden. Min sorg är total och ofrånkomlig. Vad gör jag nu? Varje minut är ett helvete, dygnet runt. Smärtan så stor att jag inte KAN bära den. Hur gör man för att överleva? Hur kan jag komma ur det här svarta hålet jag befinner mig i? Jag får ju inget andrum, ingen möjlighet att slippa känna. Vaknar flera gånger varje natt och inser att "det är sant", det händer verkligen... Inte ens sömnen är en plats för vila och återhämtning.... Jag orkar inte mer. Till råga på allt tog jag min sjuksköterskeexamen i fredags och började nytt jobb igår - fruktansvärt krävande!!!Vad ska jag göra? Orkar inte en minut till.