• Hedvig Eleonora

Juni 2003-träff i Stockholmsområdet?

Hej på er!

Vet inte om en sådan tråd redan finns. Jag lyckades inte hitta någon.

Jag skulle tycka att det vore jätteroligt att träffa några av er i Stockholmsområdet som också gifter sig i juni i år.

Själv gifter jag mig den 7.e juni.

Vad vill ni tjejer? Några som nappar?

Det skulle vara jättekul att kanske ta en middag på en restaurang hyfsat snart och sen kanske ses en gång till innan vigseln och till sist ta en avslutningsträff efter sommaren.

Kram!

• Svar på tråden Juni 2003-träff i Stockholmsområdet?
  • Hedvig Eleonora

Åh vad kul! Välkommen Cissi. Nu börjar vi faktiskt bli några stycken.

• bluecat

Jag vill också vara med
    Vårat bröllopsdatum är även det den 7:e juni, så idag är det bara 5 månader kvar..
    Jättekul intiativ
    // Ida

• Hedvig Eleonora

Hej Ida!! Jag just ja! Just idag är det bara fem månader kvar. Känns ju inte länge sen alls det var över ett år sedan. Tiden flyger...
    Välkommen!!!

• bluecat

Hmm, jag tror att mitt inlägg föll bort, men jag hakar gärna på hursomhelst
    Vårat bröllopsdatum är även det den 7:e juni, så idag är det bara 5 månader kvar...
    Jättebra intiativ
    // Ida

• bluecat

Aha...så det kom in lite senare Jaja
    Tack så mycket för välkomnandet
    Hur långt har ni kommit i planeringen?
    // Ida

• Hedvig Eleonora

Hej igen!
    Nu är vi åtta stycken på mailinglistan.
    Anledningen till att jag skriver igen är om någon som vill vara med missat denna tråd. Maila mig i så fall cec_m@hotmail.com.
    Är det inte precis i juni utan bara i närheten så år det jättebra att vara med ändå.
    Kram!

• Elin 7/6 2003

Hej!

Jag gifter mig oxå den 7:e juni och skulle jättegärna vara med på träffen!

Hedvig Eleonora: Jag bor dessutom i älvsjö! Kul.

Själv är jag 24 år.

/Elin

• Lillpucko

Hej!
    Vilket bra initiativ. Jag vill också vara med! Är det nån av er som bor i Solna?
    Mail kommer strax!

• Majo

Hedvig Eleonora och Elin: Jag bor också i Älvsjö. Jag är 33 år och gifter mig den 14/6.

Låter kul med en träff. Blir träffen snart så kan jag tyvärr inte vara med. Skall åka i väg på semester i 3 veckor och kommer tillbaka den 2/2. Men det kanske blir fler träffar?

• DT 28/06-03

Hej!

Vi gifter oss den 28 juni och jag vill också vara med. Kul, jag mailar dig nu.
    DT

Svar på tråden Juni 2003-träff i Stockholmsområdet?