• Hedvig Eleonora

Juni 2003-träff i Stockholmsområdet?

Hej på er!

Vet inte om en sådan tråd redan finns. Jag lyckades inte hitta någon.

Jag skulle tycka att det vore jätteroligt att träffa några av er i Stockholmsområdet som också gifter sig i juni i år.

Själv gifter jag mig den 7.e juni.

Vad vill ni tjejer? Några som nappar?

Det skulle vara jättekul att kanske ta en middag på en restaurang hyfsat snart och sen kanske ses en gång till innan vigseln och till sist ta en avslutningsträff efter sommaren.

Kram!

• Svar på tråden Juni 2003-träff i Stockholmsområdet?
  • mal

Det var ju synd att jag inte skulle gifta mig då, ska gifta mig i augusti.Hoppas att du hittar någon i juni

• Hedvig Eleonora

Halloj Mal!
    Vet du, egentligen behöver man ju inte vara stenhård på juni. Kanske är det bättre att säga sommaren 2003? Vi kan väl se hur många svar det blir?
    Kram!

• mal

Det hade varit kul, jag bor i södertälje är snart 25 du då?

• Hedvig Eleonora

Jag är 32 och ska snart flytta till Älvsjö.

• Emza

Tycker det låter som en kul idé så jag hakar gärna på om tid och plats passar. (Gifter mig oxå 7:e juni).

• Ella

Halloj!

Jag tycker också att några träffar skulle vara jätteroligt, och förutom att det är roligt, finns det också en djungel av saker att tänka på, så det är bra att dela tips.

/Ella

• Hedvig Eleonora

Vad kul Emza! Välkommen!
    Vi kan väl göra så här kanske? Maila mig samtidigt som ni skriver ert inlägg här om ni är intresserade så skapar jag en mailinglista sen? Det borde väl vara smidigast? cec_m@hotmail.com
    Hoppas vi blir många!!

• Hedvig Eleonora

Välkommen du också Ella!!!

• IBQ

Jag gifter mig den 31 maj och hänger gärna på :)

• Cissi

Låter trevligt! Vi gifter oss 28 juni.
    Jag mailar dig!!

Svar på tråden Juni 2003-träff i Stockholmsområdet?