Nu är det på riktigt!
Yes äntligen, det hände igår! Känns så underbart - vilken känsla att vara nyförlovad! Och ringen är så vacker så jag klarar knappt av att slita blicken från den...
Vi hade en jättemysig dag idag. Först så åt vi frukost i soffan, älsklingen hade köpt nybakat bröd efter träningen på morgonen. Sen satt vi i myskläder i soffan en bra stund innan vi började göra oss i ordning för att åka på revyn som vi skulle se. Hur rolig som helst var den, skrattade så jag grät!
Efter det körde vi bilen in till stan och knallade iväg till en mysig och fin restaurang som heter Balzac. Beställde tvårätters som var helt ljuvlig (grillad pepparmarinerad ryggbiff med potatisgratäng och chokladpannacotta till efterrätt) och drack gott vin. När vi väl ätit upp typ allt så hade jag tappat hoppet om att nånting skulle hända igår så jag pratade på om allt och inget...
DÅ tog han min hand och sa "Vad säger du om jag gör såhär?" och så trädde han ringen på fingret Jag blev helt stum och sa inte så mkt alls faktiskt
Sen satt vi och fnittrade och pussades ett bra tag innan vi gick hem och började mms:a alla vänner - så resten av kvällen satt vi typ i telefonen eftersom alla ville gratta