• Svar på tråden Bilder - Äntligen gifta!
  • Blekinge Brud

Hej, verkligen fina bilder!

• Hemlig brud 07

TIMON!!! - Ursäkta att jag skriker så men nu är det kris. Jag kan inte fästa halsbandet snyggt. Hur gjorde ni. Jag har en klämpärla som jag trätt alla trådar i. Tagit trådarna genom lås-fästet och ska nu tillbaka ner i klämpärlan. Men det är fyra trådar som inte går ner. Jag har kollat på din kompis sida men hittar inga större klämpärlor. Hade ni flera sådan eller någon annan specialvariant? Vore så tacksam för hjälp.

Skriver detta även i min tråd "Timons halsband" - så ber om ursäkt om jag är tjatig vill bara inte att du missar detta, jag behöver hjälp.

Tack på förhand!

• *timon*

Andreas_flicka: Tack!! :)
    Det är helt ok att fråga! Jag väger 53kg och är 164cm lång (hade dock skor med 6cm klack). Lycka till med ert bröllop!

• toppen

Timon

Undrar om du har någon bild som du kan lägga ut på din brudbukett? Skulle så gärna vilja skriva ut den och ta med den till dom som ska göra min bukett. Den var verkligen jätte vacker. Är det Ok?

• *timon*

Toppen

Visst det är inga problem! Jag har lagt ut några bilder nu på timon.nu/brudbukett/ så det är bara att ladda ner och skriva ut. Lycka till!

• mallenalle

Hej timon

Var inne och kikade på era bilder,och det var bara såå fint verkligen.

Jag måste fråga,din klänning,vart har du köpt den? Ja har kollat på sååå många nu och det rätta "klicket" har lixom inte kommit. Men din klänning var verkligen enastående vacker!!!
    Tacksam för svar.

• *timon*

Tack så jättemycket! Va roligt att höra! :)

Klänningen köpte jag i en butik i Piteå som heter Cinderella. Den kan jag verkligen rekomendera! Jättebra! Kände så fort jag fick på mig klänningen att det var den jag skulle ha! :) Har den förresten ute till försäljning nu...

Lycka till med dina bröllopsplaner!

• Carma

Ni var jättefiiiina :) Vad snygg du är på bilderna ;)

• mallenalle

ok,Piteå! ja,de blir ju en bit å åka för mig i sånna fall :)

Jaha,så du ska sälja den!
    Fast grejjen är ju att ja läste längre upp här vad du vägde och jag är ju ungefär 12 kg från din vikt (Uppåt allså),längden skulle ju inte va några problem för jag är 1 cm kortare,och det går ju alltid att reglera.

• *timon*

Carma: Tack så mycket!!!

mallenalle: Det var ju typiskt! :) Men det borde ju vara många andra ställen som säljer Pronovias eller St Patrick. Har tjuvkikat lite på de nya kollektionerna och de är ju supersnygga!:) Lycka till!

• Starstruck

gud vad vackar ni var! och mustangen...woooow=)

jag måste bara fråga...de fotografer vi har pratat med har ju ingen sida för bidler för varje par...hur fixar man en sådan sida? e det via fotografen? vår fotograf kommer inte ens ge oss en skiva med lågupplösta bilder.....

• BröllopA

Åååååå, vilken känsla!!!
    satt med tårar i ögonen och tittade på ALLA era bilder...trots att jag inte känner er!
    Ni var så vackra, såg så lyckliga ut och jag bara lääängtar tills det är vår tur!!!
    All lycka till er i framtiden !

• mallenalle

Tack för tipset!
    Har du någon bra hemsida man kan kika på?

• *timon*

Starstruck/BröllopA: Tack för alla fina komplimanger! Jättekul att höra! Angående sida på nätet med bilder så är det nog inte så vanligt att fotografen ordnar detta. Vi gjorde vår sida själva, men jag vet att det finns speciella hemsidor för bröllop där man kan ladda upp egna bilder och som dessutom är gratis!

mallenalle: Kika på www.pronovias.com eller www.sanpatrick.com Där finns mycket snyggt!

• Februari07

Men alltså...ni är så snygga!

• guldbruden

Timon,
    måste säga att ni var vackra. Letar efter ett liknande armband som du har. har du gjort det själv el köpt. Hur många trådar sitter pärlorna på?

• *timon*

Guldbrud: Tack så mycket! Halsbandet hade jag gjort själv men arbandet var egentligen ett halsband från baglady som jag gjorde om till ett arband. Det var 6 rader med pärlor på detta...

• Mayasbröllop

AHHHH VAD FINA!!!!
    Du har verkligen hittat drömklänningen.
    Kul att ni spexa lite på bröllopsfotona oxå! Verkligen fantastiska tåtor oxå!
    Grattis till en säkert lyckad dag!!!

Svar på tråden Bilder - Äntligen gifta!