• Kixy

Snart är det dags och jag har massor kvar...24/2

...snart är det dags (24 februari) och allt är typ halvklart. Maten är inte bestämd, klänningen är inte riktigt provad, blommorna är inte bestämda, bröllopsprogram är inte klart dvs inte ens påbörjat...mm M2b ska på svensexa en helg, vi ska åka till tyskland en helg, Möhippa har jag ingen aning om, jobbar gör jag två helger. HUR ska man hinna??? Någon med något supertips???

• Svar på tråden Snart är det dags och jag har massor kvar...24/2
  • Hemlig brud 07

Gör en lista med allt som ska göras. Vad måste du börja med och rangordna. Sedan betar du av sak efter sak.

• Karis Annelie

ta ledigt ett par dar och beta av allt? låter lite för stressigt annars..

• Kixy

Så enkel sak...jättebra idé borde nog tänkt på det men hjärnan har lagt av...det liksom bara snurrar runt...ena dagen är något klart och

• Dallas

SEMESTER var ordet, ta ledigt och beta av listan på allt du måste göra.
    Blommor kan du se på www.svartbrud.se skriv ut bilden o ta med till din florist(om du hittar nån du vill ha)
    Lycka till !!!

• Kixy

Vilken bra sida. Hitta massor med fna buketter! Tack för hjälpen!
    Är det någon mer som skall gifta sig 24/2? Hur långt har Ni kommit?

• Hemlig brud 07

Vi gifter oss den 17/2 och när jag hör om dina bekymmer är jag glad att vi rymmer iväg och gör det och säger inget på två dygn.

Du ska se att det kommer att gå bra. Gör din lista så får du överblick - stressen brukar avta då för mig. Då behvöer jag inte ha allt i huvudet.

• Skrutt74

Kolla vad som är viktigast och ta det först. ett annat tips är att fråga tärnor/familj/vänner det finns många som blir glada över att hjälpa till. Kanske toastmaster/toastmadam kan göra festprogrammet.

• Februari07

Jag gifter mig oxå den 24 februari och känner som du...Det närmar sig med STORA steg!

Vi ska göra all mat själv (m hjälp av familj så klart) så mina största problem är att få ihop allt så det klickar, att bandet tar sig in, att allt finns i festlokalen och smådetaljer. Men festprogrammet har jag långt ifrån klart, måste avvakta tills alla svarat på inbjudan för det ska skrivas om alla till bordsplaceringen (bara det tar ju tid...)Men ibland snurrar det i huvudet så jag tror jag ska bli tokig!

I klädväg tror jag annars vi är i hamn, kläder åt mig, sambon, sonen, ring färdig, bukett överlämnat till sambons syster som gör den, trisör bokad och jag ska träffa henne om två veckor för genomgång, sminking bokad... osv....

• Bride 2007

Hej hopp! Jag gifter mig också 24 februari! Idag har vi varit och fixat bestmanens kläder och ytterplagg till mig och min tärna. Ska köpa dukar och servetter idag. MEn det känns som att det viktigaste just nu är att fixa en bordsplacering. Våra ´värdar gör vårt festhäfte, och deras deadline är 1 feb. Vi vill gärna att bordsplacering samt något om alla gäster ska finnas med i häftet..
    MEn annars vet jag inte. Har tips på en bra sida med blommor förresten... www.unikblommor.se
    Det är de som ska göra min bukett.. Har du fixat fotograf å sånt?
    Vi har fortfarande ingen bil. men men.. det kommer när det kommer..

• reduto

Vi gifter oss också den 24:e februari, jag har bokat kyrka och lokal, ordnat hindersprövning, fixat kläder och smycken åt mig och min blivande make, bokat flygbijetter och hotellrum åt familjen, bestämt meny för maten som vi själva ska laga, sett ut tårta som min syster ska göra, köpt vigselring, gjort och skickat inbjudningskort och ordnat med transport. Jag har också bestämt vigselpsalmer och in och utgångsmarch samt lite detaljer i vigseln. Det jag inte gjort vill jag helst inte tänka på!

Svar på tråden Snart är det dags och jag har massor kvar...24/2