• SlottsBrud2008

Äntligen!

Har fått ett "om ett år blir bra, passar super" från sambon nu. Bara sådär, helt out of the blue!!!
    Sa lite surt att "du vet att du inte får skojja om bröllop - jag vill faktiskt". Men nehe, han tyckte att det är faktiskt dags nu. iiiiiih

Så nu är det planering till tusen som gäller, och sparande. För någon ekonomisk hjälp lär vi icke få. Vi har precis köpt hus och jag har bokat en ny valp (inte gratis det heller).. Men jag har ett nytt jobb, ska bli befodrad snart och vill man så kan man =) Så glaaaaad!!!!!!

• Svar på tråden Äntligen!
  • Jennybrewitz

Vad kul, grattis!
    Har ni funderat på datum då?

• SlottsBrud2008

Vi har pratat om den 9 augusti. Jag vill egentligen ha ett vinter eller höstbröllop men han vill ha på försommaren. Så vi kom överens om att augusti är en bra kompromiss
    Så troligen är det det som gäller.

Ååh, är så glaaad =) Pratade precis med honom och det är verligen helt galet. Börjar tjuta som en treåing så fort vi pratar om det...
    Blir lite mer än ett år efter förlovningen, har viserligen inte varit tillsammans alls länge egentligen då - folk runtomkring kommer bli så chockade!! Hihi.. precis som jag vill ha det!!

Men hur gör jag nu? vad börjar jag med? När ska man berätta för släkt och vänner och när ska man planera vad??
    Gosh - jag är så lost!!

• Meddelande borttaget
  • Vidalila

fast nu såg jag att du redan hittat dit ;)

Svar på tråden Äntligen!