• helmina

Göteborg med omnejd 2007 nr 5

Så var det dags för ännu en tråd.
    Skriv på !!!

• Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 nr 5
  • Stefans fästmö

gbg30plus

Hej o välkommen!! :D

Vi har valt att be en kompis som är amatörfotograf plåta oss, vi känner inte att det är värt pengarna att lägga så mycket på en fotograf. Han är duktig på att ta kort, dock inte så van med porträt, men vi har tagit provfoton som vi blev nöjda med, och kommer även ta en omgång till i vår, på plats. Fråga era vänner och fråga även om ni kan ta en provomgång, så vet ni lite vad ni får! :)

• helmina

Köpte frimärkena idag. Såg att dom hade det på konsum i landala så jag passade på :) tydligen ska de gamla "häftena" med hjärtan utgå, men en ny sort har kommit istället nu inför Alla hjärtans dag, dock tyckte jag inte att dom va lika fina så jag köpte de gamla i alla fall....

• helmina

gbg30plus
    Välkommen :D
    Jättefin klänning.

Hittade inte ditt nick på familjeliv. jag har också samma nick men kollar in där ytterst sällan ska erkännas...

• Stefans fästmö

helmina

Hur ser de nya hjärtan-frimärkena ut? Jag är nämligen inte så förtjust i de gamla... ;)

• Johans2B

Måste få passa på och fråga när det finns en hel del tjejer från GBG här... Var i Göteborg kan man hitta fina och prisvärda tärnklänningar? Är inte på jakt efter en balklänning utan med en finklänning. Har ni några bra tips?

• Trollfrun

Hej på er tjejer!

Tänkte haka på här om det går för sig...

gbg30plus: Jag och min gubbbe har bokat ett stort dubbelrum med jacuzzi på Panorama Hotell. På kvällen välkomnas man av mousserande och jordgubbar och på morgonen kan man om man vill få frukost på rummet. De erbjuder även förlängd utcheckningstid i mån av plats.

Det bästa är nog att de har en ganska stor spaavdelning där vi tänkte boka lite ompyssling dagen efter :)

• MissPhoenix

Får man lov att haka på?! Om saker och ting går som planerat blir jag fru B den 28/7-07 kl 14.00... Det är massor att planera (fast det vet ni ju alla redan!) och jag har bara börjat med grovplaneringen..... PANIK!

• HarElis

hej tjejer hur e allt med er? själv e det fina fisken vi har suttit å gjort klart nästan alla inbjudningskort nu ändrade lite i från det ni såg men inte mkt... känns så kul ska skicka ut det så de kommer fram på alla hjärtans dag... dags för en träff igen snart tycker ja va längesen nu ju...

• HarElis

Jädissen va kul med secret box har funderat på det men vet inte om killen skulle upskatta å få det faktiskt

helmina hur går det med klänningen?

Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 nr 5