• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Izunia

Jag skulle ha klänningen 12 maj sa än är där tid... men jag tycker det är saaaa oprofessionellt! :[

Vad hemskt med din kollega Jessie... Det där är jätteläskigt för man har ingen kontroll och vad som helst kan hända..

• Yllo

Fy 17 Iza!! Vilken dålig stil att inte kunna kontakta dig tidigare ang klänningen *morr*

Trist med din kollega Jess, hoppas att han mår bra nu.

Inte heller jag gillar IKEA, men B gillar annars att gå i affärer... så länge det finns verktyg och dyl där.. Faktum är att han är bättre än jag på att gå och kika på kläder också Jag avskyr att handla kläder, men när B är med så hittar jag alltid en massa kläder (eller rättare sagt han hittar till mig) och han har en otroligt bra smak också... Fast ibland är vi nog lite oense *fniss* JAg har t.ex. två par byxor som jag älskar.. Visst dom är vida och lösa, men så otroligt sköna.. B hatar dom där byxorna och vill absolut inte att jag ska ha dom på mig.. Inte heller gillar han att jag har för åtsittande kläder.. men dom får inte vara för stora heller Har också en sommarklänning som jag älskar just för att den är så sval.. B avskyr den klänningen för att den är empireskuren och han tycker den ser ut som en mammaklänning!

Föresten Iza.. Har du fått svar ang min klänning än?

• Izunia

Jag har fortfarande inte fatt nat svar efter mitt senaste mail... Börjar faktiskt bli riktigt irriterad och mega besviken. Jag vet att jag kan fa tillbaka pengarna men det är inte det det handlar om... :(

Ska se Nina Frisk pa bio idag med mamsen hade jag tänkt.

Ylva jag har inte fatt nat svar fran din heller. Maila dem igen!

• Yllo

Vi har tänkt att vi ska gå och se Gost rider i helgen Fast när vi ska hinna med det.. det vet jag inte. B ska vara skjutledare på lördag igen och så får vi besök från Åland också.. På lördag kväll ska B iväg och äta middag med sina bröder och sin pappa.. något dom gör en gång i året. Vi fruar/sambos/partners är inte medbjudna utan det är bara far och söner

Sa åt B i morse att vi måste börja fundera på födelsedagspresent till lillkillen nu också. Han fyller 15 år om 2 veckor. Funderar på att baka en tårta i form av en bil... + att B måste börja ringa sin släkt och bjuda in dom på släktkaffe! Han brukar alltid glömma det och ringa till släkten dagen innan eller i den stilen

• Izunia

Yes da har jag fatt mitt schema äntligen!! :)

Den 3 april börjar min första resa... till st petersburg!!
    Sedan har jag Dublin, Athen, Manchester, Zürich, Frankfurt.....

• Ammo

Vad roligt Iza! Säg bara till när du kommer till Stockholm!

• Izunia

än har jag inga flyg till stockholm..tyvärr men det kommer säkert sa smaningom!! Da ska vi fika!! :)

• Yllo

Milda marsvin va kul Iza!! Massor med resor blir det för dig nu. Vet du något om hur länge du blir på varje plats?

JAAAA!! Vi bara måste ta en fika när du landar i Stockholm!! Om jag så måste ta ledigt från jobbet eller wath ever så vill jag absolut hänga på då

• Izunia

hah vad kul ylva!

Tyvärr stannar jag inte längre än 50 min dessa ganger.. men resten av mnaden hoppas jag pa längre stopp. Har inte fatt det schemat än.

Jag är lack pa att jag inte fatt nat mail ang klänningen än!! Har paminnt dem att de inte svarat pa mitt senaste mail.... :[

Ylva inget svar pa din klänning heller? Har du mailat dem igen??

• Yllo

Nej, jag har inte mailat dom. Vet ju inte mailadressen eller något.

Svar på tråden Glitter tråden...2