För många inlägg!
Alldeles för många inlägg här! Knappt har man skrivit ett så försvinner det långt ner på listan. Kul för de som har sajten men trist för den som skriver. Då är BröllopsGuidens forum bättre, lagom många användare!
Alldeles för många inlägg här! Knappt har man skrivit ett så försvinner det långt ner på listan. Kul för de som har sajten men trist för den som skriver. Då är BröllopsGuidens forum bättre, lagom många användare!
Hon flydde till en annan tråd såg jag. :)
Sköld är du moderator för Bröllopsguiden ???
Tja, Sköld har ju även puffat på för Bröllopsguiden i en annan tråd nu på morgonen så visst får man känslan av det...
Tycker att det är klart positivt att det är många inlägg! Man kan ju ganska snabbt gå igenom trådarna för att hitta "sin" tråd..
Sköld: Om du fortsätter att skriva inlägg av den här typen, ska du se att jättemånga människor stör sig. På så vis riskerar du inte att hamna bland bottenskrapet.
Way to go!
Men varför då skriva ett til?
Jag tycker att det är jätte kul at det händer så mycket. Jag kan nästan känna ibland att jag blir uttråkad när ingen ny tråd som passar mig dyker upp ;)
Fast det är nog bra det också annars skulle ännu mer av min vakna tid gå åt till att sitta här :)
herre Gud har man inget bättre att göra i sitt liv än att störa sig på att det skrivs för mkt på ett forum då har man inte mycket till liv..
Jag tycker att det e jätteroligt i detta forum, ett av de bästa jag vet. Fy för andra forum där det inte händer något alsl och man kan få vänta i timmar på att få svar...
Det är ju ett klart bevis att de flesta hänger på BT. Ju mer jag tänker på det ju mer övertygad blir jag att detta inlägg är smygreklam :)
Jag blir TOKIGT rastlös om det inte händer nånting här på forumet - det är ju när det rör på sig i trådarna som det är som roligast!