Möhippetips i Västerås!
Ska ordna en möhippa i Västerås, men bor inte själv där, så jag tar tacksamt emot alla tips jag kan få!!! Gärna på musikinspelning, spa, modellfotogtafering eller liknande aktiviteter!
Ska ordna en möhippa i Västerås, men bor inte själv där, så jag tar tacksamt emot alla tips jag kan få!!! Gärna på musikinspelning, spa, modellfotogtafering eller liknande aktiviteter!
Hej på dig
Här kommer några möhippetips i västerås och omnejd, du får googla för mer information:
- vallby friluftsmuseum (drejning)
- Nykvarns silversmide (kanonbra och inte så dyrt)
-Grävlinge musikstudio(kanonbra, var där själv på min möhippa)
- Islandshästridning (JS ridkonsult eller Skogsholmens islandshästar)
- Helskön dagspa
- Louise hälsobad
Lycka till!
4 mil utanför Västerås ligger Hälsobrunnen i Sätrabrunn. Jättehärligt ställe, kolla in www.satrabrunn.se. Där kan ni njuta på förmiddagen och sen tex åka tillbaka till Västerås på eftermiddagen för lite mer aktiva aktiviteter.
Tack för tipsen! Men tar gärna emot fler! :)
Glada Oxen på Oxbacken har stor relaxavdelning som man kan hyra till bra pris med stor bubbelpool för många, bastu, kyl och sittgrupper.
Louise Hälsospa i Skrapan är mysigt. Där kan blivande bruden få behandling medan resten av tjejerna tar en paus högst upp i Skrapan med utsikt över stan. Där finns kyl som man kan låna så det går att ha lite att äta eller dricka.
Chokladprovning på Mälar Chocolaterie, www.mcl.se, i Konserthuset.