Nya Make Up Store i Göteborg
Hej!
Är det någon som har erfarenhet av den nya Make Up Store-butiken i Göteborg? Alltså den i Kungspassagen? Hur är den jämfört med de andra och hur är personalen??
Hej!
Är det någon som har erfarenhet av den nya Make Up Store-butiken i Göteborg? Alltså den i Kungspassagen? Hur är den jämfört med de andra och hur är personalen??
Ingen som varit där??
Jag visste inte ens att den butiken var ny...
Ligger lite off tycker jag - jag går nästan aldrig igenom just där. Tjejerna i butiken verkade trevliga, och utbudet är som det ska tror jag.
Ska dit på makeupkurs på lördag, så jag kanske kan berätta lite efter det!
Någon mer som har nåt att säga om den nya Make Up Store-butiken i Göteborg? Skall jag fortsätta att gå till butiken på Drottninggatan eller är den nya bättre? Hur är de som jobbar i den nya?
Jag tycker det är en super trevlig tjej som jobbar där(har bara träffat en av dom). Tycker helt klart att det är värt att gå dit
Tack för ditt svar gladkarin.
Jag är väldigt intresserad av smink men kan tyvärr inte så mycket själv.. därför litar jag väldigt mycket på butikspersonal/makeupartister etc och det är jätteviktigt för mig att det är duktig personal som vet vad de gör och som är trevliga. Har du något namn på hon som du pratade med?
Någon annan som har erfarenhet av den nya Make Up Store-butiken i Kungspassagen och personalen där??
Ska dit för "makeup-timme" nästa vecka...kul att testa det är ju inte så dyrt och man får ju "ta" smink för hela summan. Tyckte det var skönt att den låg lite i skymundan så slipper man folk som står o glor när man blir sminkad...
Återkommer när jag varit där
frokennina
Har nu varit och fått en make up och massa bra tips. Carola som äger butiken och sminkar är både trvlig och duktig. Har bara gott att säga om dagen....Rekommenderar er varm att gå dit. Lugnt och skönt o man slipper massa människor som står och glor...
Jag kommer gå tillbaka dit
Jag tror faktist att hon hette Carola som jag menar.
Det stog Carola på kvittot när jag hade handlat av henne så jag antar att det var hon.
Jag har varit där på kurs nu, och tyckte att de var duktiga. Stor butik med duktig personal. Tycker att den var mycket bättre än den på Drottninggatan. Håller med om att det var skönt att slippa bli uttittad när man blev makead.