Var köpa pärlhalsband?
Tycker att det är så otroligt fint med ett kortare pärlhalsband. Ser att många brudar har haft det. Är de äkta eller har ni köpt fejk? Var har ni köpt era?
Tycker att det är så otroligt fint med ett kortare pärlhalsband. Ser att många brudar har haft det. Är de äkta eller har ni köpt fejk? Var har ni köpt era?
Tack Minna!! Där kommer jag definitivt hitta något fint
min_minna
Jag vill ha ett kort med pärlor. Jag mailade dem och det verkar som de kan göra lite efter kundens önskemål, så jag ska maila dem igen och säga hur jag vill ha det så får vi se. Jag återkommer!!
Hejsan!
Jag vill ha ett "enkelt" halsband så jag har frågat om ett halsband med pärlor i samma storlek. Vill ha det 40 cm långt. Jag tänkte ha pärlor i storleken 7-8 mm. Tror ni det blir bra eller ska jag ta mindre pärlor? Sen kunde man välja olika lås. Jag tror det blir en låskedja på 6 cm så kan jag välja längd på halsbandet mellan 38-44cm? Eller är det fult om det hänger ner en kedja på ryggen om man har uppsatt hår? Tänkte beställa nästa vecka, så ni får gärna ge lite tips innan!
min_minna
Det var precis det halsbandet jag har kollat på, tänkte dock ha pärlorna i samma storlek istället. Eller tycker du att det är finare som det är på bilden, med pärlor i olika storlekar? Jag kan inte riktigt bestämma mig...
min_minna:
Jag har inte beställt något än. Har hittat en annan favorit på en annan sida, ett dubbelt pärlhalsband. marleneofsweden kan hjälpa mig med det med om jag vill.
Kolla här:
www.jo-line.se/shopping_cart.php&page=4&osCsid=6d684eca7e468bdfe8f38aaa75521abc
Tycker det är jättefint. Funderar på ett armband oxå. Ska bestämma mig ordentligt innan jag bestämmer mig. Har ju några månader på mig. Hör av mig snart igen!!!
min_minna:
Jag har beställt smycken från marleneofsweden nu. Hon ska göra dem denna veckan. Ska bli kul och få dem. Tack för tipset, hon kan varmt rekomenderas. Fick ett underbart bemötande och hon var mycket hjälpsam
min_minna:
Ursäkta men internet har inte funkat så bra de senaste dagarna . Jag fick smyckena förra veckan. Ett dubbelradigt halsband med 6 cm låslänk och ett dubbelradigt armband med vanligt silverlås. Hon skickade även med ett par örhängen på köpet, som en bröllopspresent! Jättegulligt!! Jag blev jättenöjd, och kan varmt rekomendera marleneofsweden.