• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • stjärngudinnan

Hej tjejer!!

Jag har tyvärr haft så mycket att stå i det sista, jobbat jättemycket för att komma ikapp efter att jag har varit sjuk. Sedan har jag och sambon haft fullt upp på vardagskvällarna. I påskhelgen har vi varit hemma hos föräldrar och svärföräldrar men nu är vi hemma i Götet igen och ska bara ta det lugnt. Sambon sprang just iväg för att köpa pizza. Sen blir det filmkväll! Härligt!!

Jag har bara skummat igenom allt jag har missat här! Såg att det kommit en ny tjej till tråden. VÄLKOMMEN! Vi blir bara fler och fler....

Lucy: Vilken undrebar klänning! Du kommer vara jättevacker på din stora dag!

Vårdbrud2008: Har du inga bilder på din klänning?

Norrsken: GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!

• vårbrud2008

God middag!!!
    ÄNTLIGEN sov sonen länge. Vaknade inte förrän 9.40, så vi har precis ätit frukost nu. I och för sig var vi inte hemma förrän vid tolv i natt men ändå, det var skönt att äntligen få sova lite.
    Idag blir det inte mycket gjort. Sista dagen i ledighet får spenderas hemma och inte göra så mycket.

stjärngudinnan
    Ska försöka ta kort på klänningen idag.
    Den är verkligen jättefin.

• Pumpkin

Hello girls!

Nu återgår livet till det normala snart, om 1 timme ska vi åka till tåget som ska ta oss en bit på vägen hem. Räknar med att vara hemma vid 21-22 ikväll, så det blir en seg resa som vanligt. Men skönt att komma hem, och börja planera flytt!

stjärngudinnan:
    Visst var det du och jag som pratade om att sluta med p-piller och du var rädd för PMS och så? Fick nämligen tips av mamma igår om nånting som hon trodde hette Femal eller nånting sånt, som ska lindra PMS-besvär. Tydligen ska min moster börja äta dem för att bli uthärdlig för familj och vänner

vårbrud:
    Skönt att ni fick sova ut en morgon i alla fall! Har inte blivit så mkt sömn här heller i påsk, eftersom jag velat vara med lilla Emilia varje vaken stund. Blir rena semestern när man kommer hem igen känns det som

• Maggies

Snart slut på påsken och imorrn börjar jag jobba. Ska jobba fyra dagar på en förskola. Blir bra. Vi har börjat dela ut lite inbjudningar nu. Spännande.

• Naura

Hej Hej brudar!! Nu är jag åter här igen! Har varit bortrest på påsklov, försökt kika in här men har inte haft tid att läsa allt ni skrivit. Är så många sidor så jag hinner inte ikapp! :)

Hoppas påsken varit bra för allihopa, jag har haft det jätte skönt, gått upp lite drygt 1kg (tillfälligt) men annars så kan jag inte klaga. Härligt att komma till ett soligt Umeå utan snö kvar. Men då snöar det ju såklart idag...typiskt.... :( Hemma har vi kört skoter o sånt för det var så mkt snö kvar.

Nu måste jag sätta mig o läsa, har ett seminarie i eftermiddag, o måste läsa några kapitel i en bok så jag vet vad vi ska prata om. :) Hörs senare!! Kram kram

• Pumpkin

Naura:
    Skönt att du haft en bra påsk! Det har vi också haft, med alldeles för mycket mat och godis Tror jag har gått upp 10kg! Eller det känns så i alla fall Och busat med lilla Emilia har jag gjort från tidig morgon till tidig kväll varje dag - hon är världens goaste! Vill ha en egen

Det är så bra nu när vi flyttar till Södertälje, för det är samma pendeltåg som går från min morbror (och därmed från Emilia) till Södertälje, så det blir väldans smidigt att åka och hälsa på!

• vårbrud2008

Godmorgon alla!

Nu är jag på jobbet och surfar fast jag inte får, men jag sitter på planering i ett annat rum så jag passar på att titta in lite här också.

Här är väldigt lugnt idag så det blir kanske en mycket bra dag, vem vet???

Ska ta det lugnt med bröllopsplanerna fram till torsdag då vi ska träffa kocken sen ska jag ta tag i allt igen och beställa och ringa lite samtal.
    Känner att det är en hel del kvar att fixa.

• Pumpkin

vårbrud:
    Hoppas verkligen att det blir en bra dag för dig!

Själv sitter jag och lusläser annonserna på Platsbanken - dags att börja söka nu

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare