• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • B & S

Ja e det inte trist med såna släktingar som inte kan visa lite glädje för andra...allt är bara problem eller opraktiskt...för att inte tala sakersom kostar pengar dem e ju inte bra alls.

Fick höra av min mormor sist jag pratade med henne att det är helt onödigt att hyra vigsel lokal OCH festlokal-kan man inte ha båda grejer på samma ställe?-jo om alla gäster vill sitta ner runt bordet medans dem ser på vigseln eller sitta i ett tråkigt biblotekt?!
    Men kan man inte ha festen hemma då? -Öööööö hur *********' ska man få in 19pers i en 1-2a??? vi kommer ha en 1a eller en 2a när vi gifter oss. Och vart ska alla sitta någonstans? ska vi servera maten på papperstallrikar? HUAAAAAAAAAA säger jag bara. Vill inte ha ett barnkalas heller.
    Och när allt kommer omkring så tyckte hon att vi behöver inte gifta oss alls igentligen eftersom då slipper vi kasta ut några pengar alls och man vet ju aldrig för vi kanske gör slut innan dess...eller så kan man bo ihop fast man inte är gifta.
    -Jaha tack så mycket för lyckönskigarna mormor!!!!grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Hon tyckte inte ens min kusin o hans tjej skulle gifta sig för dem var för unga men vad vet hon om deras förhållande är stabilt eller ej? och samma sak gäller ju om oss då!
    Ja hade lust att lägga på luren........

• Snart_FruL

Nej min mormor bodde i Ekenäs (Tammisaari), i Karelen bodde de i Koivisto.

• Pumpkin

Snart_FruL: Åh, jag tycker stadsresor är väldans romantiskt jag, faktiskt bättre än solsemestrar till Söderhavet Det finns ju så mycket att se och uppleva i städer, så jag tror ni kommer få det underbart romantiskt faktiskt

• Maggies

Hoppas ni har det bra tjejer. Själv har jag det toppen!

• sajberpillan

godmorgon gooodmorgon!
    här är det bara bra. Lite förkylt, men det brukar ju vara normaltillstånd den här årstiden!
    Tråkigt me släktingar som har svårt att visa glädje. Bröllop är ju en sådan sak som man inte kan låta bli att glädjas åt tycker jag.
    Vi har inte berättat något än eftersom inte ens datum är bestämt.
    Nä, nu ska vi till öppna förskolan William och jag!
    ha det bra så dyker jag säkert in här senare.

• MrsNyberg2B

Hej alla! VAd har hänt? Jag behövde bara gå tre sidor tillbaka för att vara uppdaterad igen, trots att jag inte varit inne på två dagar ungefär...

Trist med tråkiga reaktioner, vårbrud, det är ju ändå familjen..

Vi har nog bestämt oss för att åka till Rom/runt lite i Italien på bröllopsresa. Sådär två veckor tänkte vi, men vi åker inte förrän ett halvår efter bröllopet, så vi kan sprida budgeten lite. Funderar på om man ska ta en liten weekend helgen efter bröllopet och bara vara tillsammans och ta det lugnt, för att varva ner.

• Pumpkin

Åååså var man tillbaka på jobbet Inte särskilt inspirerande måste jag erkänna, men vad gör man? En kille som började i samma veva som mig sa upp sig idag, och jag hoppas så på att få göra honom sällskap efter onsdag. Har kollat igenom Lasses PP-presentation av sig själv och det ser bra ut, mycket bra Han kommer att ro hem det här, for sure!

Var och hälsade på min lilla kusin igår. Dryga 9 månader och ett charmtroll utan dess like! Helt underbar liten tjej, känns så tråkigt att vi träffas så sällan. Men igår blev det kvalitetstid i alla fall

• Pumpkin

Alldeles tomt härinne idag?

• madlin

Ja det verkar inte vara nå drag här, har (och är) varit off - lägenheten håller på o renoveras och tiden går åt till det istället för att drömma sig bort.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare