• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Anja 19 juli 2008

Lucy

jaaaaaaaa det ÄR verkligen en kultfilm och du borde faktiskt rusa t videobutiken NU och hyra den. Det borde höra till allmänbildningen att ha sett den *asg*

:D

• Maggies

Anja74: Okeeeej. Jag måste nog köpa den eller nåt.

• Maggies

Jag har velat ganska mycket kring vårt ringval, men nu känner jag att det kommer bli hur bra som helst. Totalt blir det 10 mm på mitt relativt långsmala finger.

• Pumpkin

Anja: Då är vi lika besatta båda två då Men du, vad har din fylla igår med Dirty Dancing ikväll att göra?

Du som ville se StD-korten jag gjorde, nu är det bäst att du går in och kollar på dom, annars!

Jo, jag har kollat och det ÄR inte OK att jobba 11 timmar utan möjlighet till rast. Ska dubbelkolla med facket på måndag och eventuellt anmäla jobbet. Så tjurig är jag

• Pumpkin

Sen kan du ju kolla in min nya blogg också

• Anja 19 juli 2008

Usch alltså brudar vilken helg jag har haft.

Igår hade vi lite "fest" med ostbricka, viner och snacks och så där och jag blev såååååå full. Alltså det är inte klokt men jag drack tyvärr så mkt vin och champagne och blandade dessutom in öl i det hela att jag avslutade natten med att ligga på toalettgolvet i kräkpauserna i nästan två timmar.

Kom i säng vid 4-tiden och mådde såååå dåligt.

Idag var det dags för släktmiddag HÄR HEMMA för att fira sambons födelsedag tidigare i veckan. Jag mådde sååååå dåligt, skakade, frossade, mådde skitilla och hade migränhuvudvärk.

Efter att ha sovit med barnen på förmiddagen, proppad med värktabletter för huvudet så vaknade jag och mådde lika dåligt som innan.

Kunde ej hjälpa sambon m någonting, var helt hjälplös *asg* så jag tog bara barnen och gick ut, gick t en lekplats, släppte dem fria ;) och satte mig på en bänk och led. *asg*

alltså HEMSKT var det...

Kom hem lagom till gästerna anlände och faktiskt, tack o lov, efter att vi ätit, maten var LJUVLIG, alltså jag älskar att Daniel är så grymt duktig och verkligen en riktig mästare i köket, så vansinnigt organiserad och ambitiös, men jag får dåligt samvete för det är verkligen alltid han som gör allting och jag sitter bara där och släpper ALLT ansvar, typ dukar inte ens undan för att man helt förlitar sig på honom och det kan ju vara liiiite taskigt. Idag behövde jag verkligen det dock för fy f..n vilken vidrig huvudvärk men efter att ha kombinerat diklofenak och ipren i maxdoser av båda så kunde jag åtminstone slappna av lite och delta i firandet, men när de andra drack champagne så höll jag på att kasta upp på bordet, fy f..n.

Jag dricker så sällan att jag borde fatta att man inte bara kan hälla in vin lixom.

Jag är lika korkad varje gång jag ska dricka. Måtte jag inte göra så på bröllopsfesten *asg* :D

• Anja 19 juli 2008

Vaaaaaaa

är den ikväll??? 'Var när? Börjat redan... måste ha den på i bakgrunden åtminstone så jag kan se mina godbitar, hehe...

Fattade det som att det var igår den hade varit. Är nog lite trög idag. Min hjärna badar i alkohol ;)

• Maggies

Anja74: Den har redan gått tidigare kväll, tyvärr. Men du kanske inte behöver se den..?

• InaHjärtarAdam

hallå alla brudar!! nu har jag äntligen betalat min klänning och alla grejerna till!!! weeeeiiii! :D

tänk om det bara är typ en månad tills jag får hem den! jag kommer prova sönder den innan bröllopet! hihihi

• Maggies

InaHjärtarAdam: Så härligt!

Jag har bestämt att jag snart ska beställa klänningen också, la ut några förslag tidigare i tråden. Titta gärna.

Nu ska jag se "Bruce den allsmäktige".

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare