nån som har erfarenhet av Skansens restauranger?
vi funderar på Gustavianska festvåningen på Solliden, nån som vet något om dem?
vi funderar på Gustavianska festvåningen på Solliden, nån som vet något om dem?
vad vill du veta om dom ??
om maten är bra, bemötande, service och sånt.
Heh, har jobbat på skansen och då får man iof kanske inte riktigt samma bemötande. Så jag skulle säga att det är rätt blandat. Endel är jätte trevliga medan en del av dom är rätt dryga.
Är inte helt säker på om Soliden och Ekorren har samma kök (dom har alltid varit hyffsat bra) men en kollega fick en kakerlacka i sin svampsås i måndags. Och då försökte personalen släta över och hade lagt dit en torkad svampbit och sa att nämen du inbillade dig (medan skalbaggen låg kvar på brickan på ett bord brevid). Men det här var ju på Ekorren som ligger vägg i vägg. Men det är första gången nånsin som jag ens hört om nått sånt där. I normal fall är maten bra och som sagt de flesta trevliga. och dom har väldigt vackra salar (även om många av kristallkronorna skulle kunna behöva lagas ¤s¤)
kackerlacka..! :O
men jösses, är det samma kök?
Det är det jag inte är helt säker på, men det är inte omöjligt. har gått in via baksidan en gång och det verkar hänga ihop. Men det är mycke troligt att dom kör en sanering nu, för jag tror inte att dom vill att "riktigta" gäster ska råka ut för det.
okej... brrr.. det vore ju en mardröm... är maten god annars..? :/
jo den är bra och man har ju en fantastisk utsikt
När är festen planerad ?
vilken tur, i juli
oh Då får ni komma ner på tivolit och åka karuseller ;) näeh ojdå, nu gjorde jag kanske reklam.lalala. inte för att jag jobbar där länge. Men vi hade egentligen tänkt ha vårt bröllop på skansen och sen ha festen nere på galejan. Men det blev så dåligt med tiderna så det blev ett helt annat ställe.