• bride to be

bra frisör i HBG?

Hej!
    Jag gifter mig i Arild i sommar men bor i Stockholm, så jag har ingen aning om vilken frisör jag ska vända mig till! Helst skulle jag vilja hitta någon i Höganäs, men räknar med att ta mig till Helsingborg. Jag vill inte ha någon jättekreation men vill ändå känna förtroende för frisören och att de förstår hur jag vill ha det och gör därefter.

Är det någon som har något tips? Jag vill ha någon som är säker och modern och lyhörd för kundens önskemål, så att man inte kommer ut och ser ut som en blomsterklädd pudel i håret...Ve o fasa!

• Svar på tråden bra frisör i HBG?
  • Anonym

På Långvinkelsbacken i Helsingborg finns två mkt duktiga frisörer - tre faktist!! Ena är på salong Style-It, de heter Sanna och Mira! Vet av flrea års erfarenhet att de båda är väldigt dukiga! Mitt emot dem ligger frisryrkammaren och där arbetar Jenny, som är mycket kompetent både vad gäller frisyrer och smink (utbildad i båda) Lycka till!!

• Anonym

Frisyrmakarna på söder, fråga efter Åsa. Hon gjorde min kompis hår helt underbart

mimmi

• Petra D

Kan rekomendera en Tjej Som heter Tina Jobbar på Frisören på HBG Lasarett.Hon gjorde min håruppsättning till mitt bröllop.Hon e jätte duktig och trevlig..Lycka till

• Anonym

I Höganäs kan jag tipsa om Annika på salong hårtoppen. Hon är väldigt duktig och gjorde kanonfina uppsättningar på mig och min tärna!

• cattaojeppe

Hej Bride to be!

Jag gifter mig också i sommar och kan varmt rekommendera Mira på Salong Style it! Hon säger vad hon tycker du passar i och lyssnar vad du själv säger! Ett extra plus i kanten är att hon är mycket prisvärd och en otroligt trevlig tjej!

Lycka till!

Catta

• lady@

Jag tror nog att de flesta frisörer är duktiga det är ju deras yrke, bara för att det har blivit bra på någon annan behöver det inte bli bra på en annan.
    Det bästa för att hitta en bra frisör tror jag är att gå dit och klippa sig och se hur man trivs med frisyren/frisören.
    Men om du inte har tillfälle till att prova nån?

lady@

Svar på tråden bra frisör i HBG?