Vigsel på flygplatsen?
Är det nån som nyligen gift sig på flygplatsen eller ska gifta sig på flygplatsen i år?
Helst på Landvetter!
Är det nån som nyligen gift sig på flygplatsen eller ska gifta sig på flygplatsen i år?
Helst på Landvetter!
Hej!
Vi tänker gifta oss på Sturup nu i mars, pratade med dom igår och tjejen jag pratade med skulle göra en förfrågan så nu håller vi alla tummar vi kan att vi kan gifta oss då!
Kram
Åh spännande!
Jag bara ringde Landvetter o bokade så var det fix färdigt
Bara 138 kvar men veeem räknar
Får man fråga vad det kostar att vigas på Landvetter? Förstår att du räknar dagar....vem gör inte det! Vart ska ni resa sen?
Åh - det är nog det som är grejen för oss också! Vi ska åka till New York och hade egentligen tänkt att gifta oss i Rådhuset, men då kommer det att innebära att vi är gifta ett par dagar innan vi åker - och det blir liksom lite konstigt. Hur ser en ceremoni ut på Landvetter?Någon trevlig lokal? Kostnad? Ska man fortfarande ha två vittnen närvarande?
Berätta berätta!!!
Det kostar 2200 kr, då ingår 2 vittnen vigsel vip-rummet i 45 min och rabatt på parkeringen.
Kanske bättre du får länken
www.lfv.se/templates/LFV_InfoSida_Bred____41487.aspx
Vi gifter oss 14.45, och 16.05 går vårt plan till Grekland med vårt följe på 11 personer hihi
Ingen som ska gifta sig på Arlanda?