• Froggys

Stockholmsbrudar nya kompisar 4

Good work terri att öppna den nya tråden!

Ska vi ta den 16:e, då det är fler som kan då?

Wunja - det verkar som du har lite pyssel kvar. Jag tycker att titta på nya skor om du tror att du kommer få ont i de du har. Jag menar du ska ju gå i dem hela dan! Gjorde inte du en secret box? Hur gick det. Härlig hemsida!

• Froggys

18.00 vid Muggen blir jättebra! Vi ses!

• Froggys

Hej tjejer!

Nu är jag tillbaka på BT. Har varit i London och handlat massa till trycksakerna Här äver åkt lite skidor i Sälen. Dessutom har jag börjat jobba på mitt nya jobb. Roligt!

Kan tyväär inte komma på tisdag, då vi ska ha kvällsmöte då (känns väldigt vuxet att säga så). Nästa gång!

Wunja - Jättegrattis! Jag är så nyfiken på allt! Jag kanske skickar ett mail till dig om det går bra.

Gumsestumpan - Grattis på halvårsdagen!

Terri - Jag såg dina inbjuningskort som din mamma hade gjort. Jättefina! Blev det någon tapet från Laura Ashley?

Cavatina - Jag tror att jag såg din klänning på bröllopsmässan. Mycket vacker även i verkligheten!

• Froggys

Det låter som om ni hade trevligt i tisdags. Hoppas ni alla hade en jättemysig Alla Hjärtans dag också!

Wunja - jag hade inte din mailadress. Hade du inte en speciell bröllopsmail?

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4