• Nightingale

Äntligen!!!!!!! Förlovning i aug!!

GAAAHHHH

Jag är lyckligast i sverige idaaaaaaaaaaag!!!

Min sambo har alltid varit så seeeeg på det här med förlovning, han vill dock gifta sig i aug-08. (konstigt va?).

Men igår sa han att han vill förlova sig exakt ett år före bröllopet!! oj oj oj!! Jag är såååååååå GLAAAD!

Äntligen nått konkret att längta efter!!
    070808 - förlovning i New York!

Förlåt för fjortisaktigt inlägg, men jag är så himla glad!

• Svar på tråden Äntligen!!!!!!! Förlovning i aug!!
  • Nightingale

Nu får ni gärna länka till bra "ringsidor" på nätet!

Vi har tänkt oss platina!

• Hanna76

Antar att ni kommer gifta er 080808..? Om ni skall förlova er exakt ett år innan giftermål. Tänk på att det med största sannolikhet kommer bli en populär dag (samma som 060606, 070707, 090909...) så boka kyrka och lokal redan nu om ni kan, eller börja iallafall kolla läget, så ni får det precis som ni vill på er stora dag!

Å Grattis till förlovning och giftermål!!

www.guldgruvan.se
    www.vigselbutiken.se

Gå och kolla i affärer och prova allt möjligt, det man tror att man vill ha kanske inte alls passar en när allt kommer omkring!

Lycka till!

• Fru Cinderella

Stort grattis föressten!

• Nightingale

Tack!!

Vi ska gifta oss i en kyrka mitt i skogen, där det ej varit vigslar på de närmsta tio åren! Så det är nog lugnt!
    Men tack ändå, jag tänker på det varje dag!!! Ska boka till hösten!

• Celiine

Gratts till förlovningen, är också ute i god tid, ska förlova mig 070707 :)

• Nightingale

Grattis Celine!!

Ska ni gifta er snart oxå??

Det är sååå kul att kolla runt på ringar redan nu! Jag har sån beslutsångest över detta så det är tur att vi är ute i god tid! Vi kommer förmodligen inte att ha lika ringar, hur gör ni?

• Meddelande borttaget
  • Nightingale

Klassas inte det där som reklam??

Även om det låter intressant från min sida så skulle sambon VÄGRA!!!

• Celiine

Vi ska ha likadana ringar, men vet ännu inte vilka.
    Har några som vi är lite sugna på men vi ska kolla runt mer först innan vi bestämmer.
    Nej bröllop får vänta, vi är ju bara 21 så det blir om några år, är sugen på att gifta mig 11 nov 2011 (111111) :)
    Ni då?

• Nightingale

Vi gifter oss 080808! Haha! Snacka om datumfixerad!

Men det blir bra, efterosm förlovningen blir 070808 så behöver vi bara fira EN dag rejält varje år sen!

Nu försöker jag få ihop en annons som ska vara i tidningen, där det ska stå lite klurigt att alla ska boka in 8/8 nästa år för fest... eller nåt. Jag har så dålig fantasi! Men är eld och lågor.

I helgen var vi i kyrkan och lokalen för första gången (av en annan anledning) så nu har planerna tagit form på ett annat sätt! Kul att se hur allt ser ut! Lättare att planera dukning osv då!

• Hanna76

Nightingale

Bra att bara ha ETT datum att fira. Så har vi med. Förlovning 060606 och giftermål 060607. På dagen ett år senare :D

• the french frog

Det är kul med den typen av datum har alltid själv velat gifta mig den 7/7-07.... men nu är det försent.... min sambo tycker det är för tidigt ( vi har varit tillsammans i 1 1/2 år nu) vi vet att vi någon gång kommer att gifta oss, men han vill vänta.... extra jobbigt då jag jobbar med bröllop och därför är med på ca 30 bröllop per år.... liiiite sugen

• Nightingale

Ja det där med sugen förstår jag verkligen, vi bestämde 2005 att vi skulle gifta oss, så jag har verkligen väntat och längtat.

Så vi har ju varit inofficiellt förlovade jättelänge, så själva förlovningen blir ingen stor grej. Däremot hr ringarna blivit en stor grej för mig, eftersom jag vill visa ALLA att vi är förlovade inte bara oss själva, även om det förstås är viktigast, det vi känner!

Svar på tråden Äntligen!!!!!!! Förlovning i aug!!