Ingen fara! Vi är jättenöjda och jag svarar mer än gärna på frågor.
Menyn pratade vi ihop oss med tillsammans med dem. De verkade vara öppna för det mesta så buffé är säkerligen inga problem. Jag jämförde priser och deras var under eller likvärdiga de andra cateringfirmorna jag kollade. Det kändes enkelt och smidigt att ta det genom dem, plus att vi fick allt på faktura i efterhand.
Serveringspersonalen var underbar! Helt fantastiska. Vi gifte oss 14.30 och stannade en stund för bilder vid kyrkan. När gästerna anlände hade de dukat fram snittar och champagne och när vi anlände mötte en tjej upp oss med en fin bricka med varsitt glas. Små detaljer som gör det där lilla extra. Snabb servering av maten, bra service gällande påfyllnad i glas etc. Det fixade och donade hela tiden, verkligen bra service.
Vi hade gjort snittar själva. Inga problem alls. Vi fixade till och med lite med dem i deras kök på fredagen, använde deras ugn etc. Vi hade ganska mycket snittar så det var istället för förätt.
Man tar med egen alkohol till Brunnby. Den ställer man sedan ner i jordkällaren och vid trappan byggde de upp en bar efter middagen. På det sättet var det smidigt för dem att fylla på och fixa. Det var alltid två tjejer i baren som skötte servicen vilket var jätteskönt.
Vår tårta köpte vi på Öhrmans. Det är ljus och mörk chokladmousse (lite mer ljus än mörk eftersom vi inte ville ha den för tung efter maten) med rommarinerade hallon emellan. Supergod!
Utsidan och miljön är underbar. Det var härligt att kunna gå ut, prata lite och mingla under festen. Plus att det var trevligt att ha champagne och snittar i grönskan.
Miljön invändigt är fin, herrgårdsmiljö, även om det kanske blivit något slitet med åren vad gäller tapet och karmar. Men med dekorationer etc så tänker man inte på det och det är fantastiskt mysigt med den pampiga entrén och stora salen. Plus att det finns rejält med toaletter. Aldrig fel, inte minst när en annan ska göra besök med stooor klänning, underkjol etc...
Vi hyrde dukar och pyntade borden. Bestick och porslin finns på Brunnby. De fanns dock till hands hela fredagen medan vi pysslade.
Jag rekommenderar Brunnby varmt!!!