Bröllop. maj 2007
Finns det några andra som ska gifta sig maj 2007?
Jag gifta mig den 5 maj i Allhelgona kyrkan på söder. Festen kommer senare att vara i Van der nootska palatset på söder.
Hur långt har ni kommit med planering och allt??
Finns det några andra som ska gifta sig maj 2007?
Jag gifta mig den 5 maj i Allhelgona kyrkan på söder. Festen kommer senare att vara i Van der nootska palatset på söder.
Hur långt har ni kommit med planering och allt??
jag gifter mig inte i stockholmsregionen, och kommer inte där i från heller, men det kanske inte gör nåt att jag hoppar in här??....
Gifter oss 12 maj. klänningen beställd. Tänkte hyra frack. Nån som har nån aning om hur tidigt man bör vara ute?!
Hej Maj brudar!
Här kommer en till! Vi gifter oss den 5:maj i Ekerö kyrka. Det börjar närma sig...
Vi har:
Bokat kyrka + lokal
Beställt klänning (ska sy upp)
Köpt ringar
Beställt tårta
Bokat catering
Frisör bokat till mig och mina tärnor
Vi har inte beställt/bestämt inbjudningskort, vilket stressar mig! Vi måste komma till skott med det!
Jag vet inte hur långt innan man måste betälla frack till min fästman, vad tror ni?
Vi kommer att gifta oss den 26 maj i kräcklinge kyrka. Vi har en hel del kvar att göra. Men vi ska skicka inbjudningarna i veckan.
Kyrkan bokad,
tårtan beställd,
lokalen bokad om inget annat dyker upp,
solisten klar
Abolin
Vilken tid gifter ni er 26/5 i Bromma kyrka?
Gifter mig nämligen själv där samma dag. Blir lite orolig att det blivit dubbelbokat... Dubbelbröllop kanske är trevligt
27 maj slår vi till!!
Abolin
Jag blev så nervös, så jag ringde till Bromma församling... Vi är INTE dubbelbokade! Jag trodde iof inte det, men man vet aldrig!
Hellebra....kul jag ska också gifta mig i Allhelgonakyrkan den 5 maj :) Har kommit en bit med förbereldelserna nu är det inbjudningarna som står på tur.
Lycka till!
itak
vlken tid ska du gifta dig i allhelgonakyrkan. (hoppas det inte är överbokad) det har vi faktiskt varit med om redan. hade igentligen bokat katarina kyrkan men dom hade glömt bort vår bokning och det kom dom på när jag ringde av en slump och avbokade deras festlokal som vi hade bokat till vigseln..
vi gifter oss i alla fall kl 15.00
ja här är det också inbjudningarna som står på tur. vi tänkte göra själva för att komma undan lite med priset, så vi har skrivit ut allt på fina kort som jag har köpt på panduro, i datorn, sen ska det bara dekoreras denna vecka. ;)
det börjar bli pirrigt och stressigt nu
Vi gifter oss 19:e maj och so far har vi:
Bokat kyrka
bokat festlokal
fixat papper med mera till inbjudan
köpt kläder till brudgum
bestämt brudkläder men ej beställt
bokat fotograf
Det är nog det vi har gjort så långt....
Varför skriver ni inte i våran stora majtråd???
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Bens wife:
Det har jag faktiskt gjort, men man kan ju alltid skriva på fler ställen. :)
Speciellt då den stora majtråden är så pass stor att vissa inlägg försvinner i mängden....
Mrs.K : självklart får man skriva vart man vill. Jag menade bara att när vi nu har en stor majtråd är det onödigt att öppna en ny. Bara min åsikt. Tycker det är lättare att hitta i EN tråd än i flera olika.
Cindey
Är du kvar i tråden? Vi ska också gifta oss i Maj i Borås (eller strax utanför). Var ska ni vara? Kyrka? Fest?
Hellebra.
Den här gången har det inte blivit överbokat vi gifter oss kl 16 dvs efter er :)
Ser verkligen framemot det och det börjar onekeligen bli pirrigt. Vi satsar på och få ut inbjudningarna senast den 1 mars, 8 veckor innan vigsel kändes rimligt tycker vi.
Önskar verkligen lycka till! /itak
TToLT- ursäkta har inte hängt med på ett tag=) Vi gifter oss i Carolikyrkan. Fetsen blir mitt i stan.... Ni då?
hej itak.
va roligt att ni kommer efter oss.
har faktiskt tänkt att kolla med prästen angående blommor i kyrkan (har ej kollat detta). vet inte om man får dekorera och hur man hinner ta bort dem.
har du någon hemsida eller msn så kan vi prata på en gång. skulle vara jätte kul eftersom vi har precis samma kyrka, dag och allt.
vi har våran bröllopssida hära. på datumet, det står nog daniel & Helena. vet inte om man kan lämna inlägg där på en gång?
MVh Helena
men vad tråkiga ni är kom över till vår tråd som bens wife säger...