• Sessan - 07

Bröllopstorgets "nya" utseende?

Hej!

På första sidan på BT har det stått ganska länge att siten ska förändras rätt mycket i utseendet, få bloggar osv osv. Det har stått rätt länge nu, jag börjar undra när det är tänkt att ske?

• Svar på tråden Bröllopstorgets "nya" utseende?
  • Fru Cinderella

Det har ju vart utlovat i över ett år nu, fast texten på framsidan kom till någon gång tidigt i höstas.

Jag skulle inte hålla andan i väntan om jag vore du..

• vixen not a tramp

Den som väntar på nåt gott...?

• Fru Cinderella

.. väntar ALLTID för länge ;)

• Fru Cinderella

.. eller hinner ALLTID bli gift ;)

• liellen

Har ni varit inne på familjeliv? Den är ju urseg!! Jag behåller hellre BT som det är än får sida så seg och trött.

• Fru Cinderella

liellen

Du har en liten poäng där

• September mys

ärligt så kollar jag bara på forumet, tråkigt att det inte finns krypin och dyl. och att första sidan inte ändrar sig ;-(

• Clobberella

Äh det var likadant när sökfunktionen skulle komma... det pratades om den i evigheter innan det blev något... om ett halvår eller så börjar jag nog bli otålig... fast då är jag ju redan gift så då behöver jag inte hänga här längre

• MrsNyberg2B

Det är det som är dealen! De kan ha den där texten där rätt länge, eftersom folk bara är mest aktiva under tiden inför bröllopet (det finns ju alltid undantag), när det är över finns inte samma intresse, och så fortsätter det ju hela tiden, det rullar på och alla får veta att det kommer "inom kort" men "inom kort" är för alltid...

• Meddelande borttaget
  • Sköld

Jaha, skrev precis ett inlägg om Bröllopsguiden ochtydligen får man inte det, eller är det för att jag skrev med deras email? I alla fall skulle jag tipsa om deras hemsida där det finns BLOGG, forum, eget bildgalleri, planeringskalender m.m, ett community alltså.

• Sköld

Jag menade förstås deras www-adress, inte email... :)

• discodivan

klart man får, lite skumt bara att gå in på ett forum för att dissa det och prata upp ett annat

Svar på tråden Bröllopstorgets "nya" utseende?