• KärleksÄngel

Förlovning på gång

Jag och min pojkvän har planerat att förlova oss på vår ett årsdag. Vi är 18 resp. 19 år. Tycker ni att vi går fram för fort?

• Svar på tråden Förlovning på gång
  • Maggies

Om det känns rätt, så är det inte för tidigt. Så roligt för er!

• bupan

om förlovningen är menad att leda till ett giftermål så anser jag att det är väldigt tidigt när ni bara är 18 resp 19 år..sen har ni ju bara varit ihop i ett år vilket jag också kan tycka känns lite för kort tid för att ta ett så stort steg..

men men som Lucy_ säger så är det ju bara ni två som kan avgöra detta, och känns det rätt så gör det ju..

så om ni ändå bestämmer er för att göra det så önskar jag er lycka till!
    :)

• Miisen

Eftersom du frågar är det möjligt att det är så. Förlova er bara om ni båda är helt säkra på det, annars kommer ni kanske inte kunna njuta av er förlovning utan gå och fundera på om det var rätt eller inte. Men om det känns rätt ser jag inga hinder.

• Fru Cinderella

Klart ni inte är om det är vad ni vill göra.. sen finns det ju inget tvång på att gifta sig heller om man inte vill eller om ni nu gör det om 8 år.. det är ju helt valfritt..

Grattis och lycka till

• KärleksÄngel

Tack! Jag tvekar inte, vi SKA förlova oss! Men vi har fått så blandade reaktioner så jag ville bara se vad andra tyckte. Jag älskar denna kille över allt annat. Vi har gått igenom så mycket tillsammans och han bor redan hemma hos mig. Så jag vet att detta är RÄTT! Men tack för alla kommentarer!

• Fru Studstjej

KärleksÄngel, ett STOOOOORT grattis och lyckat till =) *stora kramar*

• fdblondin

vi har också bara varit tillsammans ett år och vi är 21 och 30 år... och ska nu förlova oss

Svar på tråden Förlovning på gång