Han har friat och jag är bara förvirrad, hjälp!
Mitt livs kärlek har friat till mig, på riktigt den här gången!....han har gjort det massor av gånger...men mest på skoj och mest småtjatat om att han vill gifta sig..men nu gjorde han det på riktigt...på juldagen...och jag sa såklart ja....så långt allt väl..
Efter detta har ajg bara varit ledsen och nedstämd...allt känns hopplöst och jag är förvirrad och har ångest...jag har 2 underbara barn sen ett tidigare förhållande som jag lämnade för att det var inte bra för mig...jag och min nya sambo är menade för varandra, jag vet det...men allt det jag trott på och hållt fast vid är plötsligt så långt borta.
Igår skulle vi titta på ringar men jag klarade det inte, fick massor av ångest, fast jag egenligen vill.
jag orkar inte ens tänka på att mitt ex. ska få reda på att jag har förlovat mig, jag orkar inte höra allt han kommer ösa över mig...typ.."hur fan kan du göra det så snabbt".." fy fan vad jag mår dåligt" osv. osv....och vad mitt ex. föräldrar kommer tänka och tycka vill ajg inte ens tänka på, dom ignorerar mig redan nu och pratar inte med mig...dom tycker mest synd om sin stackars son som deet är sååååå synd om...och dom vet egentligen ingeting om vad som ligger i grunden för vår separation för mitt ex har definitivt inte sagt hela sanningen...
jag vet att jag måste släppa mitt gamla liv och satsa på mitt nya...men jag har så enormt svårt att hantera att vara ifrån barnen varannan vecka, men ajg vet ju samtidigt att jag hade varit olycklig med mitt ex...det känns som om att mitt framtida bröllop med min nya sambo är som en symbol för att jag väljer bort barnen varannan veca...även om jag vet att det absolut inte är så...jag lever för och genom mina barn, kan någon hjälpa mig hur ajg ska tänka, just nu gör jag bara min älskade sambo illa och ledsen fast jag inte vill...
Tack...